zou het?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

afgelopen zondag gaf ik al aan dat ik ineens na 26 dagen na mijn vorige menstruatie een paar druppels heel licht roze bloed had verloren en ook wat bruinig bloed. Dit terwijl ik normaal pas na 28 dagen ongesteld word (kan de klok erop gelijk zetten). Ik verlies echt minimaal bloed, een inlegkruisje is voldoende. Het is nu woensdag en de situatie is nog steeds zo, gisteren (feitelijk de eerste dag dat ik ongesteld moest worden een test gedaan maar helaas negatief). Toch vandaag maar even de verloskundige gebeld (heb namelijk in mei een miskraam gehad) met de vraag of dit normaal is. Volgens haar kan het een innestellingsbloeding zijn (kan wel een week duren) en heb ik wellicht te vroeg getest en moet ik op zijn vroegst vrijdag opnieuw testen. Het zou ook de aanloop naar mijn menstruatie kunnen zijn, ik heb dat echter nooit. Ik word zeg maar altijd meteen "goed" ongesteld. Aan de ene kant heb  ik dus hoop maar de andere kant, elke keer dat ik moet plassen hoop ik maar dat het niet erger is geworden zucht...

wat denken jullie?

Het kan beide kanten op......veel succes en we gaan van het leuke uit natuurlijk

He Jardan,

Ik heb precies hetzelfde. Heb twee keer een cyclus gehad van 35 dagen en vorige week in het weekend mn eisprong gehad...volgens babybrabbel vorige week zarerdag mn inessteling en vanaf die dag ben ik ook bloed en oud bloed/slijm gan verliezen. Dit heb ik dus nu al 5 dagen. Wordt er niet goed van. Durf bijna ook niet meer naar de wc omdat ik bang ben dat het erger geworden is. Ben zo in de war....soms denk ik ook dat mn mens. deze keer gewoon veels te vroeg gekomen is (een week eerder) maar dab denk ik weer..nee, want ik wordt ook altijd gelijk goed ongi. En ik heb ook hele vage steken/golfjes pijn onder mn schaambeen, dat heb ik ook nog niet eerder gehad. Weet het echt niet meer. Ben morgen jarig en wil graag testen..zou zo mooi cadeautje zijn..hihihi. Moet zaterdag pas ongi worden dus het is waarschijnlijk nogf te vroeg. Maar  het feit dat Clear Blue op haar testen schrijft dat je vanaf 3 dagen voor je mens al kunt testen helpt mij ook niet echt...wil daqn juist nog  meer testen.

Net als jij dus........WORDT ER GEK VAN!!!!

Succes en laat ff  wat van je horen als je iets weet.

Knufje

P.s Sorry...is best een lang  verhaal geworden..hihih

hoi 1981,

nee ik heb niet van die steken zoals jij, had vorige week (dus na mijn eisprong) wel ontzettend gespannen borsten, kon er niet op liggen en een bh deed al pijn. Mijn man moest erg lachen want mijn tepels waren echt overal heel duidelijk in te zien haha, continu opgezet. Dit trok zondag dus redelijk weg en toen kreeg ik dus dat bruinige bloed met af en toe wat rozig, nu is het overigs rozig, heel licht. Met name als ik moet plassen (en dus wat kracht zet) lijkt het alsof het verergert, een aantal minuten na het plassen verlies ik namelijk een druppeltje en bij het afvegen ook minimaal. Word er inderdaad gek van......jij heel veel sterkte en morgen een fijne verjaardag.

nou dat beetje hoop is weg hoor...... ben net dus toch ongesteld geworden. Is dus weer nieuw, ongesteld worden met een aanloop. Flink balen dus, hoop dat ik voortaan niet elke maand een week lang met gespannen borsten hoef te lopen ;-)

Op naar de volgende ronde!

Hee Jardan,

Wat sneu voor je! Dat is altijd gelijk dubbel vervelend: èn niet zwanger èn ongesteld! Niet leuk!

Dat van die aanloop dat heb ik nu ook sinds vier maanden. Vorige maand 8 dagen voor ongi al bruinverlies! Dat was welgeteld 4 dagen na mijn eisprong. Lekker dan.

Op naar de volgende ronde, er zit nix anders op, meid.

Succes!

Tammy (ronde 7, 1e kindje)

Terug
Bovenaan