zou het...

A

Anoniem

Guest
Ik ben twee dagen over tijd, terwijl je normaal de kalender gelijk kunt zetten op mijn cyclus. Ook voel ik een beetje kramp in mijn buik. Het is nu de vierde ronde, en ik ben wel heel erg benieuwd. Ik heb vaak gelezen dat het soms een tijdje duurt voordat je het hormoon aanmaakt, dus als ik een week over tijd ben ga ik testen. Zit er nog verschil tussen testen, behalve de prijs? Ik zoek eentje die gemakkelijk en snel werkt, dat je niet een uur moet wachten ofzo. Ook heb ik zin om het aan iedereen te vertellen, maar omdat ik het niet zeker weet schreeuw ik het hier maar van de daken!  

Qua verschil bij de testen zit er niet zo veel. Ik zelf heb de naamloze haha ... Maar 1 minuut wachten en het resultaat verschijnt, 13,95 per 2!
Vrijwel bij alle testen verschijnt het resultaat binnen 3 minuten.
Je kan ze ook via internet bestellen bij www.babybrabbel.nl !!
Nou ik hoop het voor en ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houd.

Succes! Laat het ons wel weten

Oh, wat spannend !!!!!!!
Heel erg veel succes...ik hoop dat t idd raak is !
Groetjes, merle

Dank jullie wel! Ik ben nog steeds niet ongi, woensdag ben ik een week over tijd en dan ga ik testen. Mijn man leeft helemaal mee, vraagt twee keer per dag of ik nog steeds niet ongesteld ben. Waarom duurt woensdag nog zo lang? Ik heb voor een week na de NOD gekozen omdat je dan meer kans hebt dat je het hormoon aangemaakt hebt.  

Jeetje wat spannend zeg! Dat je het kunt volhouden zolang...knap hoor!
Ik heb zelf bij mijn 2 kids met clear blue getest, omdat deze bij mij toen verreweg het duidelijkste was. Ik maak blijkbaar ook niet veel hormoon aan waardoor andere testen erg onduidelijk of negatief leken te zijn.
Hou je topic in de gaten!
Heel veel succes!!!

Groetjes mamaloe!

Vanmorgen getest, ik ben zwanger! Ik ben ontzettend blij, nu hopen dat alles goed gaat.  

GEFELICITEERD!!!

Gewoon van uit gaan dat het goed gaat en lekker van genieten

groetjes mo

Weer een zwangere ; super !!!
Ook van harte gefeliciteerd !
Geniet van je zwangerschap !
Groetjes, Merle

Terug
Bovenaan