zou het??......

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

iedereen die zwanger is ...... gefeliciteerd!!!!! strooi ook wat glitters naar mij?.. hihi

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen, ik heb volgende week woensdag dus over 6 dagen mijn NOD.... Ik ben deze week zo lamlendig, heb erge hoofdpijn en heel veel witte afscheiding en mijn tepels zijn erg gevoelig en ben alleen maar aan het eten eten eten... pfff ik heb zoveel trek en een sorst niet normaal ik loop de hele dag met een droge mond,
Wie van jullie gekent dan meiden ik hoop zo dat ik nu eindelijk naar 1 jaar zwanger ben, ik moet 12 april weer naar de gynacoloog en hoop zo dat het de laatste keer is.

liefs kim

Hallo Kim81

Ik herken je klachten ik had precies hetzelfde maar nu mijn nod dichter bij komt worden de verschijnselen minder  dus ik denk dat de rd gewoon komen
Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Groetjes Cheetah

heey meid!!!

jah hoe gaat het??? Tjah een beetje hetzelfde ik heb last van mijn (.) (.)   die zijn echt heel gevoelig en vieze witte afschaiding het lijkt wel jogurt whahahah, tjah ik ben deze week ziekjes geweest ik voelde zow lamlendig, misselijk moe moe moe en rare smaak in mijn mond bah,,, marjah ik ben benieuwd wat het ons gaat brengen volgende week. Ik hoop dat ik volgend weekend niet ongesteld ben. in principe zou ik woensdag of donderdag NOD hebben. maar kijken hoe het allemaal uit pakt. Of ik het ook aan het dokteradvies te danken heb ...

Maar hoe is het nu met jouw dan? vermaakt je je een beetje op het andere forum?

liefs kim

Terug
Bovenaan