zou het??

A

Anoniem

Guest
hey meiden,19 weken zwanger

ik heb veel van jullie geleerd en heb andere ook zoveel mogenlijk proberen te helpen..
maar nu heb ik zelf een vraagje.

als ik s'avonds in bed lig hoor ik me buik te gaan net alsof je darmen zijn aan het zwemmen.
en overdag lijkt het op luchtbelletjes die kapot springen.
zou het de kleine kunnen zijn of toch de darmen

alvast bedankt vpor jullie reactie

Hallo

Die belletjes klinkt me erg bekend bij allebei mijn zwangerschappen. Bij de 1e wist ik ook niet precies wat ik moest voelen, maar bij de 2e herkende ik het gevoel en die belletjes waren inderdaad de kleine.

Leuk is dat om het te voelen en dat er een kleintje in je leeft.
Ik vond het zo een fijn gevoel ook om te weten dat ik niet meer alleen naar de winkel ging en in de auto zat en zo. HA HA
Toch blijft het een wonder dat er zo iets moois in jou kan groeien en als het geboren is had ik bij de eerste toch het gevoel hoe kan dit klein mensje in mij gezeten hebben onwerkelijk MAAR WAAR!!!!!!!!!!Geniet van je zwangerschap!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Nicole 38 weken van de 2e

Dit klinkt inderdaad als leven. Het zal snel toenemen en herkenbaarder worden.
Ingeborg

Hoi hoi,

Ja kan goed dat het die kleine is. Zelf voel ik de kleine al een tijdje dat wordt nu steeds duidelijker en vooral als je een drukke dag gehad heb ga dan op de bank liggen met je handen op je blote buik, dan is de kans wel groot dat je je wondertje voelt. Echt wel heel erg bijzonder.

Geniet er maar lekker van.

Gr Fruit Girl 18 wk

Terug
Bovenaan