Zou het...????

Hallo dames,

Zou het mogelijk zijn dat ik dan toch weer zwanger ben? Ik moet dinsdag (20 mrt) ongi worden. Mijn tepels zijn wel erg gevoelig en dat had ik vorige keer ook.
Toen ik in december mijn miskraam kreeg had ik direct een gevoel dat in maart alles weer goed zou komen... weet ook niet waarom, hoe en wat maar ja....
Ik weet dat ik me er niet op moet verheugen maar ben wel heeeeeel benieuwd of mijn gevoel destijds klopte en of ik inderdaad zwanger ben.
Ik heb me in ieder geval voorgenomen om -als ik niet ongi wordt- pas in het weekend te gaan testen.

Spannend.

Gr. Zevra

Hoi Zevra,

Ik hoop voor je dat je gevoel je gelijk geeft en dat je zwanger bent. Ik gun het je van harte.
Zelf kom ik hier niet meer zoveel en reageer ik eigenlijk ook nergens meer op. Maar af en toe denk ik nog wel aan jou, omdat we bijna op hetzelfde moment een miskraam hebben gehad.
Met mij gaat het gelukkig goed, maandag ben ik alweer 20 weken zwanger en ik voel de baby goed.

Ik hoop voor je dat het raak is

Ik lees het wel

Groetjes van Mira

Ha mira,

Wat goed weer van je te horen. Heb ook nog vaak aan jou gedacht!
Ben blij te horen dat alles goed is. Het is jullie ook echt gegund!
Ik lees wel nog vaak mee op het forum maar reageer ook niet meer zo vaak. De behoefte wordt denk ik toch minder na verloop van tijd.

Hou je me op de hoogte van jullie ontwikkelingen?

Gr. Zevra

hoi hoi,
ik hoop dat je op je gevoel kan vertrouwen Zevra!! Dat zou echt super zijn natuurlijk en al snel na je miskraam!!
Ik heb zo'n gevoel helaas niet gehad en wacht dus nog steeds op mijn volgende zwangerschap. Wel merk ik dat ook ik nu meer afstand kan nemen van mijn mk (okt) en inderdaad niet meer iedere keer de behoefte voel om hier te reageren. Ik kan me nu zelfs meer vermaken op het zwanger worden forum, terwijl ik dat eerst veel te enthousiaste meiden vond, die na 1x ongesteld worden al in een depressie raakten.

Ik hoop dat jij lekker naar het novemberforum mag verdwijnen en dat je hier niet meer terug hoeft te komen!!

groetjes
Patricia

Terug
Bovenaan