Zou het??

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Vanmiddag een test gedaan van clear blue. Eerst kwam er een heel licht streepje. Nu een paar uur later is deze wel donkerder geworden.. Wat denken jullie..? Heb nu testen besteld van sensitest, als deze binnen zijn kan ik opnieuw testen. Heb die supergevoelige gepakt dus deze zou dan heel donker moeten zijn... Vind het wel spannend hoor...

Groetjes M

hoii,zoals ik lees bij jou..een streepje is een streepje..dus er zit een kans in dat..
miss heb je nog niet voldoende hcg in je lichaam..
en dat ie later donkerder werd..er staat vaak in de gebr.aanw dat je na een bep tijd niet meer moet aflezen want dan geld die niet meer.

k heb ook vandaag bij sensitest besteld,1e x dat ik daar bestel,hoe is jouw ervaring daarmee?
en wanneer heb je je nod dan?

hoop voor je dat t echt raak is!succes!!

Hi,

is voor mij ook de eerste keer dat ik die heb besteld, dus moet ook nog even afwachten hoe deze bevalt.
Heb verder geen idee wanneer mijn Nod is. Ben sinds dec 2008 niet meer ongeseld geweest., Heb inmiddels een kleintje en daarna nog 5 maanden bv gegeven.

Hoop voor jou dat het ook raak is... HIhi

Groetjes M

Hi,

is voor mij ook de eerste keer dat ik die heb besteld, dus moet ook nog even afwachten hoe deze bevalt.
Heb verder geen idee wanneer mijn Nod is. Ben sinds dec 2008 niet meer ongeseld geweest., Heb inmiddels een kleintje en daarna nog 5 maanden bv gegeven.

Hoop voor jou dat het ook raak is... HIhi

Groetjes M

Helaas vandaag opnieuw getest met sensitest maar deze was toch echt heeel negatief... Ben benieuwd wanneer eindelijk eens ongesteld ga worden dan kunnen we verder...

Terug
Bovenaan