zou het?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik heb nu een zoontje van 10 maand oud.
ben na de bevalling niet meer aan de pil geweest.
we gebruikten eerst van condooms. maar toen het pakje op was zijn we daar ook mee gestopt.
niet dat we bewust bezig waren met zwanger worden, maar als het zo zou zijn zou het zeker heel welkom zijn.
nu zou ik deze week ergens ongesteld moeten worden (weet niet precies welke dag).
gister zei mijn man, ik heb het gevoel dat ik deze maand raak heb geschoten, dus hij wilde graag een test doen, deze hebben we toch nog in huis van de 1e..
hierop was een heel vaag streepje te zien.
aan de ene kant denk ik, een vaag streepje is ook een streepje. maar aandere andere kant wil ik niet teleurgesteld worden als het toch niet zo blijkt te zijn.
wat zouden jullie doen? over hoeveel dagen weer testen? aangezien ik niet precies weet wanneer ik anders ongesteld moet worden.
kan het eigenlijk niet geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn. er zijn zoveel vrouwen die lang bezig zijn en het heel graag willen, en dan zou ik voor de 2e keer heel erg makkelijk zwanger zijn. is eigenlijk niet eerlijk.

een vaag streepje betekend ook zwanger had ik ook toen ik zwanger was en onze kleine is nu intusse 4 maande gelede geboren

anders koop je toch gewoon zo'n gevoelige test waarmee je een paar dagen voor nod kunt testen? En dan doe je die... laten we zeggen... morgen (als je zo lang kunt wachten)... Weer een streepje? Nou, dan zal t idd wel raak zijn, toch? gefeliciteerd!

nou bij deze gefeliciteerd streep is streep en jij kunt er ook niks aan doen dat jullie zo vruchtbaar zijn toch!!!!

ik zal zo'n test halen van clear blue en daar staat gelijk op van wel of niet zwanger en (als je de iets duurdere haalt) hoelang je zwanger bent.
lijkt me ook wel fijn om te weten.
wel knap trouwens van je man dat hij weet dat hij raak geschoten heeft ;-)

hai!
Heb net zo'n Clear blue test gedaan.
ik kon niet meer tegen die spanning.
ik ben inderdaad zwanger:):):):):):)
dus ik ben helemaal blij, hoop dat ik die grote glimlach een beetje kan verbergen, zodat ik het nog even geheim kan houden.

bedankt voor jullie reacties, en hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test!!

@mamavanesmee: ja zeker knap he van mijn man dat hij dat weet, ik stond er ook van te kijken dat hij zomaar over een zwangerschap begon, terwijl we daar niet echt mee bezig waren.

hoi poiutrewq,

gefeliciteerd met je zwangerschap.
enig idee hoever je nu bent?
ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger van de 2e.
mijn dochter is 22 maanden.
hoe reageerde je man?

Terug
Bovenaan