zou het....

A

Anoniem

Guest
meiden mijn NOD is (denk ik 11 mei)...ben sinds vandaag met vlagen misselijk, hing net boven de WC...beetje zuerende pijn in rug (af en toe) en par steekjes mijn m'n buik....maar verder totaal geen symptomen. Zooo frustrerend met mijn eerste wist ik het gewoon.
vraag me af of ik nog een week moet doorbijten of zo'n vroege test moet kopen...sorry meiden ik vindt het gewoon heeeeel spannend. x

Een vroege test is niet zo betrouwbaar als een gewone test, ook al staat er op de verpakkingen vaak wat anders. Als je echt betrouwbaar wilt testen, moet je tot je NOD wachten.

Spannend hoor! Al die symptomen! Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet kunt wachten met testen! Denk er wel aan: hoe later je test hoe betrouwbaarder de uitslag is.

Succes!

Liefs Daisy

Oh spannend zeg! Ik snap je helemaal, bij mijn 1e 2 zwangerschappen wist ik het meteen en nu word ik elke maand op de proef gesteld. Heel irritant!
Ik zou toch afwachten tot je NOD, is het betrouwbaarste! Succes met wachten!

Zoals hierboven ook al wordt gezegd: ik zou ook wachten tot je nod.. dan is de test betrouwbaarder.

Ik heb dezelfde symptomen als jou, ik moet wachten tot de 10e.
Sterkte met wachten!!

thanks meiden inderdaad maar afwachten!
@muisv.....spannend!

Ik heb ook de zelfde symptomen
alleen niet van het bloed, mijn inesteling moest gisteren zijn en mijn nod op de 13e dus nog even wachten

Terug
Bovenaan