Zou het??

A

Anoniem

Guest
Hallo damens,

Vorige vrijdag getest zie vorige topic raar. En bleek dan niet zo te zijn. Volgende week maandag de 18e zou ik me nod moeten krijgen.. Maar al 2 dagen al zo last van me borsten gewoon ook dat ik er niks op moet hebben hou ze liefst heel de dag vast! Plus nog vermoeidheid dat ik zo in diepe slaap komt. Nu weer vroeg wakker, wat ik toen nooit was. Bij me vorige zwangerschap had ik dat ook altijd vroeg wakker( miskraam gehad) .. Dus laat ik hopen dat dit een goed teken is ! Damens die ook rond de 18e nod heb wens ik ook veel sterkte en succes met afwachten!

Liefs priscill

o wat spannend he!!! mijn NOD is de 21ste en ik kan ook niet wachten om te gaan testen... suc6 meid!

Het is zeker spannend! Mijn NOD is de 15de maar ik had vandaag ook een negatieve test.... Dat wachten is echt killing! Succes meid! Ik duim voor je!!

Oeeh spanned damens gaat ook duimen voor jullie en dan hopen dat we met ze alle kunnen verhuizen naar maart mama's :)

Liefs priscilla

Nog een vraagje heeft der ook iemand last vanibeen zoveel trek inaparte dibgen. Ik zelf kan zo wel kilo cherry tomaten op eten en paprika. En zodra je iets anders moet eten avond dan heb je totaal geen trek der ulin behalve me tomaatjes of paprika.. Herkent iemand dit.

Ik drink ineens liters aanmaaklimonade, terwijl ik er normaal niet zoveel van moet hebben...
Zit nu 4 dagen metpositieve ovutesten, maar kan nog niet een gewone test doen, want ik heb zaterdag pas mijn nod
XX

@ daycey, jezus hahaha dan moet je ook veel plassen:p
Ik heb nog nooit ovutesten gebruikt wat houd dat in?

"Maar paprika rauw eten is dat wel gezond mocht ik toch zwanger wezen?

xx

Terug
Bovenaan