zou het?

hoi meiden....

ik heb sinds gisteravond behoorlijk harde buiken. dit al een poosje maar nu doen ze echt vervelend. ik hoef niet te puffen,maar als ik er 1 heb, ga ik liever niet lopen, maar wacht ik tot hij voorbij is.
gisteravond de tijd een poosje bijgehouden, 5min...dan weer 8...dus niet echte regelmaat.

vanacht ook vreselijk geslapen....zeg maar gerust...niet geslapen. zo'n last van mijn buik.
zijn jullie bij de vorige zwangerschap of deze...ook begonnen met heftige harde buiken of meteen in de weeen?
ik moet vanmiddag op controle...hoop dat het niet meer nodig is...ben er zooooo aan toe.

Harde buiken zijn in principe oefen weeen. Zolang ze geen pijn doen hebben ze weinig nut. Bij mijn vorige kreeg ik ook onregelmatige weeen voordat ze eindelijk regelmatig werden.
Ik hoop voor je dat het doorzet in echte weeen. Ik heb zelf ook lsat van harde buiken en leuk zijn ze niet, maar ze doen verder geen pijn. De mijne moet toch nog wel even blijven zitten.
Suc6 en laat het even weten als je weer thuis bent.

Nou spannend joh by myn zoon is het toen ook zo begonnen als by jou ik heb nu ook soms van zou t,beginnen ben erg benieuwd ik moet ook vanmiddag dan hoor ik ook wanneer k,wordt in geleid super spannend ben best zenuwachtig hoop dat t,gauw mag gebeuren t,liefst nu meteen maar k,zal niet de enigste zyn

toch thuisgebleven, vk komt zo hier even kijken. die buik blijft echt zeuren en er zit regelmaat in....please.....please....duimen jullie met mij mee dat er nu eindelijk wat is begonnen?!

Terug
Bovenaan