Zou het??

Sinds gisteren is de baby verschrikkelijk druk in mijn buik...bewegingen doen soms gewoon zeer,zeker als ie met zn koppie draaid.daarbij rommelt het,heb harde buiken af en toe krampen en heel veel plassen.voel me gewoon anders dan anders,net of ieder moment kan beginnen...mijn andere 2 kids waren een paar dagen voor hun geboorte ook ontzettend druk in mijn buik,net of ze plek aan het maken zijn haha...maar goed ben pas 30 maart uitgerekend dus durf niet echt te hopen,verloskundige zeggen allebei wat anders,de 1 zegt:eek: bij die andere 2 ook rond 40 weken bevallen,kans heel groot nu weer,terwijl de ander zegt dat niks uit maakt....we zullen zien
rommelt het bij jullie ook zo?

liefs jootje

Helemaal niks hier eigenlijk. Alleen de normale bewegingen die hij anders ook maakt. Ik hoef niet extra veel te plassen, het rommelt niet, heb geen buikpijn....niks... En het is al bijna 40 weken. Van mij mag er wel eens wat gebeuren nu :)

Ben benieuwd of je voorgevoel juist is. Meestal wel toch bij mama's :D Succes in ieder geval!
Liefs nelie

ik herken je klachten wel. ik heb die pijn vooral savonds en als ik dan die jongens in bed leg ist ergst of erna als ik op de bank leg.. en elke keer als ik bij verlosk op die tafel ligt zeggen ze zo heb je een harde buik...
zit mij ook niet echt lekker hoor, moet ook heel veel pissen. maar durf niet echt te hopen dat het begint.. hoewel kdiep in me hart zo iets heb van kom maar op.. maar komt dat ik niet durf te hopen omdat ik al 2x 12 dagen over tijd ben geweest en valt dan zo tegen als je later bevalt.. nou meid succes we moet nog ff volhouden..

Terug
Bovenaan