zou het??

A

Anoniem

Guest
ik weet het even niet meer, ik gebruik de pil en ben in juli ongesteld geweest. normaal gesproken vóór de 13e.maar deze keer kwam het een paar dagen later. maar de datum weet ik niet eens meer.. het was minder dan normaal.. en nu zou ik dus allang ongesteld moeten zijn. heb maar vanaf 16juli geteld en dan ben ik nu dus 39dagen verder..
en ja, ben de pil wel eens vergeten... niet echt handig want een 2e kindje zit niet in de planning. we zouden het allebei graag willen,maar onze woonruimte werkt niet mee :(
maar wat denken jullie? gaat het nog komen, of moet ik het onder ogen zien en een test gaan halen/doen?

Ik zou zeggen haal een test je krijgt er niets van om te testen.
En de volgende keer als je niet voor een 2de wil gaan de pil goed en op tijd slikken.. of een andere anticonceptie nemen wat niet dagelijks hoefd

Ik zou idd een test gaan halen dan weet je het..... Er zijn meerdere redenen waarom je ongi uit kan blijven.

Goed opletten met de pil dan als je echt niet zwanger wilt worden. Wie weet als het toch zo is.... dan is er misschien toch een mouw aan te passen.

Ik ben benieuwd..... Heb je verder klachten?

ben wel moe, maar kan ook aan het weer liggen. veel honger ook wel. maar verder heb ik nergens last van. bij de eerste had ik ook nergens last van...
en idd als het zo zou zijn is er ook wel een mouw aan te passen... het is alleen niet ideaal en zoals we het zou willen. maar voor alles is een oplossing, toch.

nou dat is raar, dat is dus mijn tekst met een andere naam...

Terug
Bovenaan