Zou het....

A

Anoniem

Guest
na heel veel wikken en wegen eindelijk een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog. Om te laten kijken of ik een eisprong heb en of alles onbeschadigd is na de curretage vorig jaar. Afspraak staat voor volgende week woensdag en ben er kats zenuwachtig voor. Maarrrr, gisteren was mijn nod en nog steeds niets, geen roode duivels. Durf nog niet te testen en heb ook geen test in huis. Morgen in mijn pauze toch maar even bij het kruitvat binnenlopen en zaterdag testen. Wie weet.... Zou het....:)

Wow meid, ik hoop het echt voor je.
Duimen draaien overuren!!

Liefss

Oooo meid wat spannend! Dat zou super zijn! Ben je altijd wel op tijd?

Ik duim voor je!

De laatste maanden was ik 'eindelijk' regelmatig. Maar ik heb wel last van krampen sinds vanochtend, maar nog geen duivels. Ik zit echt trillend op mijn werk.

zou toch geweldig zijn als je nu zwanger zou zijn!!!
ik ga ook voor je duimen!!!

en dan, de desillusie. Toch niet kunnen wachter maar een testje gehaald en... Omo wit. Ik heb echt even zitten janken. Nu me maar voorbereiden op de gyn. Erg spannend, maar ik verwacht er niets van. Ben erg bang dat het er gewoon niet meer in zit.

Ow wat kl*te zeg!! Ik hoop voor je dat je snel wat meer.duidelijkheid hebt en op positief nieuws bij de gun. Succes!!

Terug
Bovenaan