Zou het???

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Nog een weekje te gaan en begin sinds vandaag toch wel erg benieuwd te worden.......

Heb de hele week last van mijn linkereierstok gehad. Heel irritant want we zijn zelfs gestopt met klussen vd week omdat het zo zeer deed :-( heb dit nog nooit gehad dus ben benieuwd.

Sinds vanmorgen last van mijn buik, krampjes, steekjes, plopjes en werd me toch ineens misselijk daarna. Ben vandaag ook echt moe maar heb ook niet zo goed geslapen dus dat zal daar wel van komen.

Al met al voel ik dus weer genoeg en ben ik benieuwd waar dit heen gaat. Weet niet zo goed wanneer ik kan testen had zaterdag, zondag en maandag een positieve ovulatietest en toen ben ik maar gestopt met testen. Donderdag was het 2e streepje niet meer zichtbaar.

Fijn weekend allemaal!

Hey meid!!

Ooooh ik hoop het zo voor je! Ze zeggen dat je vaak wat vruchtbaarder bent na een miskraam.
Hoe gaat het verder met je? Kun je het een beetje verwerken?

Maar spannend hoor, ik ga KEI hard voor je duimen!!
Dikke knuffel!

Spannend! Het zou mooi zijn als je zo snel weer zwanger bent!

Nou ben benieuwd of dat extra vruchtbaar echt zo is. Het gaat wel hoor soms wat dipdagen maar ja we gaan er gewoon weer voor!

Het zou in ieder geval mooi zijn als er iets gaat gebeuren we zijn nu alweer bijna 7 weken verder dus je zou zeggen dat het toch allemaal wel weer in orde moet zijn ondertussen. We wachten en hopen.

Hoe gaat het met jou Daycey? Al ongesteld geworden?

Ja, vandaag goed doorgebroken, dus morgen bellen, maandag de eerste spuit en vrijdag de eerste follikelmeting. Spannend!

Lieve beauty,

Mijn duimen gaan weer in de 6e versnelling voor jou! Hoop zo dat je straks (weer) positief mag testen.... Volgend weekend maar testen dan? Succes!

@Dais: ook voor jou heel veel succes! Wie weet heb je over een aantal weken ook een positieve test.....Het wordt nu echt tijd enne.....we hebben een deal hè? ;-)

Hou jullie in de gaten! Good luck! ************

Liefs Lynn.

@ lynn ja denk wel volgend weekend testen.... Het blijft wat rommelen in mijn buik steeds wat kramp en beetje misselijk gevoel bleh..... Hoop dat het voor een goed doel is

@daycey we gaan samen door naar de mamaclub na al die tijd hebben we dat nu wel eens verdiend! Spannend hoor dat je morgen kan gaan bellen. Heeel veeeel succes maandag!

Dit wordt onze ronde :)

Jaa, vind ik ook! Gezellig samen door na deze maand!

@Lynn, ik doe mijn best, haha!
Strakseerstmaar eens bellen!

Terug
Bovenaan