zou hij nog draaien?

hallo allemaal
Ben gisteren bij de gyn geweest en ze dacht te voelen dat het hoofdje al in mn bekken lag, nog niet helemaal vast maar al wel gezakt dus. Ik helemaal blij, want hij lag tenslotte altijd in stuit.
Maar toen ze echo ging maken bleken het toch echt z'n billetjes te zijn die in mn bekken lagen. Balen joh! Hij ligt ook iets voor op groei door mn zw.diabetes. Ik hoop zo dat ie nog draait.
Heeft iemand van jullie dit meegemaakt? en is de baby toen nog gedraaid?

Ik ben morgen 32 weken zwanger en het is mijn tweede kindje.

groetjes

Hi,

Ik ben nu 31 weken en dit is mijn eerste. Die van mij ligt ook in stuit. Ik ben vorige week dinsdag nog naar de VK geweest. Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken tot week 37 a 38 kunnen ze nog draaien. En zo te merken heeft die van mij ook nog geen zin om te draaien.

Groetjes
Brenda

Hay mama van c,
Ik ben morgen ook 32 weken zwanger van onze eerste. En vorige week woensdag voelde de vk ook bij ons de billentjes beneden! Dus ook in stuit, ze adviseerde ons om 'Moxa therapie' te proberen. Dit is een soort acupunctuur met een wierook stick. Op stuitlig.nl kun je er meer over lezen. Ik weet nog niet of wij dit gaan doen, onze kleine is namelijk constant aan het draaien! Maar mocht hij bij de volgende controle nog in stuit liggen, denk ik dat we het wel gaan proberen. En anders kunnen ze altijd nog een versie doen! (uitwendig draaien van de baby) Ik maak mij er eigenlijk niet zo druk om, het komt vast wel goed :)
Succes.
Groetjes Fiona

ben vandaag bij de gynocoloog geweest en hij/zij ligt met het hoofdje naar beneden:)
Ben nu 29 weken zwanger en nu maar hopen dat het zo blijft liggen.
ik hoop voor jou dat de kleine nog draait:)

Kan nog best hoor, dat draaien! Maar wb die moxatherapie, dat zou ik zeker proberen!! Heb er goede verhalen over gehoord en t is absoluut niet pijnlijk, ze verwarmen dat bepaalde drukpunten. Baat het niet dan schaadt het niet en lijkt me een stuk aangenamer dan een draaipoging door de gyn...

Terug
Bovenaan