zou ie nog draaien??

Ben gisteren bij de gyn geweest en ze dacht te voelen dat het hoofdje al in mn bekken lag, nog niet helemaal vast maar al wel gezakt dus. Ik helemaal blij, want hij lag tenslotte altijd in stuit.
Maar toen ze echo ging maken bleken het toch echt z'n billetjes te zijn die in mn bekken lagen. Balen joh! Hij ligt ook iets voor op groei door mn zw.diabetes. Ik hoop zo dat ie nog draait.
Heeft iemand van jullie dit meegemaakt? en is de baby toen nog gedraaid?

Ik ben morgen 32 weken zwanger en het is mijn tweede kindje.

groetjes
 
Mijn kindje lag tot de 37 weken overdwars. Is wel vanzelf nog goed gedraait. Maar zolang het nog niet vast ligt kan het nog steeds draaien. Neem aan dat ze met de 36 of 37 weken nog wel een liggingsecho zullen maken.
 
Mijn schatje is vorige week nog gedraaid en toen was ik 33wkn. Mijn vk vertelde me dat het tot week 35 nog makkelijk kon. Maar dit ligt ook inderdaad aan de hoogte/laagte van het kind. Maak je niet ongerust, even afwachten nog, spannend is het zeker!! :) ik hoop dat de baby ook nog draait bij jou.
 
Hoi even flink schudden met die buik hahaha. Wat vervelend zeg dat het kindje niet goed ligt. Zo heb je de hele zwangerschap wel spannende tijden.
Ik hoop zo dat het kindje gaat draaien, al heb ik begrepen dat het steeds moeilijker wordt, omdat het kindje minder ruimte krijgt. Maar wie weet

sterkte

x yvonne
 
Terug
Bovenaan