Zou iemand mij gerust kunnen stellen?

Dames, kan iemand helpen? Ik leef in veel onzekerheid en hoop dat iemand mij kan helpen! Woensdag 24 september moest ik ongesteld worden maar in de ochtend had ik een vreemd gevoel en heb gelijk getest (ik weet dat dit heel vroeg is). Maar een gevoel is een gevoel! Ik heb woensdag getest, donderdag, vrijdag, zaterdag en vanochtend. (Ik heb expres de zondag overgeslagen zodat ik niet constant met het testen bezig ben. Ik heb nu in totaal 8 testen gedaan waarbij alle testen een positief resultaat geven binnen aangegeven tijd. Ik hoop dat jullie ook zien dat ze positief zijn. Heb expres 3 verschillende merken geprobeerd voor mijn eigen geruststelling. Het enige probleem is dat het lijkt of de strepen niet donkerder worden. Ik ben dus vanaf woensdag bezig. Ik word/werd onzeker van de vele verhalen over de indrooglijnen. Ik wist niet eens dat ze bestonden, positief is positief dacht ik. Maar nu heb ik zoiets van 8 verder lijkt het me niet dat het indroogstreepjes zijn. Als ik online kijk kan het echt 1000 oorzaken hebben waarom die streepjes niet donkerder worden. Maar dat is ook om onzeker van te worden. Op de foto zijn mijn 8 testen te zien. Ik zie toch wel verschil tussen zaterdag nummer 5/6 en vandaag nummer 7/8. Nummer 7 is “fout” want had te weinig erover geplast dus je moet echt naar de laatste kijken. Nummer 5/6 heb ik er tegelijk onder gehouden. Omdat me streepjes zo licht zijn vind ik het nog spannend om een Clearblue test te halen omdat ze redelijk duur zijn plus waarschijnlijk aan gaan geven dat ik niet zwanger ben wegens weinig (nog) weinig hcg. Goed dit was een beetje me uitleg, hoop dat jullie het snappen en de tijd nemen om te lezen!

Ik zie geen foto maar wat je het beste kunt doen na een positieve test, is de verloskundige bellen voor het maken van een eerste afspraak. Test vooral niet obsessief door. Meer zwanger zal je niet worden en het geeft veel meer onzekerheid dan duidelijkheid. Zo zonde van je tijd, je energie en verspilde testen. Één positieve test is echt meer dan voldoende. Gefeliciteerd!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan