zou ik al kunnen testen?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

6 mrt heb ik een miskraam gehad en nu heb ik toch echt de vermoedens dat ik weer zwanger ben.
A.s maandag is de miskraam 4 weken geleden.
Gister heb ik via het internet zwangerschapstesten gekocht(6 stuks :)))),maar nu is mijn vraag kan ik volgende week wel testen?
En stel dat de test positief is ben ik dan zwanger of komt dit dan nog door de miskraam?

Via google heb ik gezocht en daar las ik via een gyn.dat het hcg hormoon al met een paar dagen minder werd en snel uit je lichaam is,maar is dit ook echt zo??

Wie weet hier een antwoord op??

Straks is de test positief en gaan we helemaal uit ons dak maar dan blijkt t door de miskraam te komen omdat het hcg hormoon nog in mijn lichaam zit.

Helppppp!!!!!

liefs Caro

Hoi  Caro,

Lastig probleem inderdaad. Ik zit zelf ook met dezelfde vraag. Ik heb inderdaad ook begrepen dat ongeveer na 2 weken de hcg uit je lichaam zou zijn na een miskraam, maar ik weet eigenlijk niet meer waar ik dit heb gelezen, volgens mij ook ergens op het internet. Als ik jou was zou ik gewoon nu alvast een test gaan doen. Het is natuurlijk nog maar erg kort na je miskraam en zou je dus al wel zwanger zijn is dit misschien nog niet zichtbaar. Is je test negatief, dan weet je in ieder geval dat er geen hcg van je vorige zwangerschap meer in je lichaam zit, en blijft je menstruatie dan nog langer uit en je test dan wel positief, weet je in ieder geval dat je echt opnieuw zwanger bent. Ik ga in ieder geval deze week ook nog testen.

Heel veel succes!
Groetjes Lucielle

Hoi Caro,
Ik kan je hier helaas ook geen antwoord op geven, ik heb dezelfde vraag..
Stel dat je de test doet en hij is positief, kan je huisarts dan geen zekerheid geven?
In ieder geval succes en ik zal voor je duimen dat het raak is!

Hey hoi,

Ik heb 4 maart een miskraam gehad en ben dus op die dag het vruchtje verloren.
Om te voorkomen dat ik straks een positieve test die niet betrouwbaar zou zijn heb ik elke week na de mk een zwangerschapstest gedaan.
11 Maart was ie nog positief,18 maart werd ie al lichter maar nog steeds een heel licht zichtbaar streepje en 25 maart was ie negatief.
Zo weet ik zeker dat als ie straks positief is....hij ook echt positief is!!
Maar als je gaat testen volgende week en hij is positief dan kan je geloof ik gewoon de ha bellen voor een bloedtest,want die geeft dan meer duidelijkheid.

Hoop voor je dat je weer zwanger bent,

liefs Jacqueline

Hoi,

Ik herken het ook. Ik heb 7 maart een miskraam gehad, en bleef mij ook zwanger voelen.
Bijna 2 weken na de miskraam heb ik toch een test gedaan want ik had een hele vroege miskraam gehad. De test was negatief.
Vorig weekend had ik toch echt last van mijn onderbuik en het gevoel van bandenpijn.
Afgelopen maandag ben ik bij de huisarts geweest en die heeft door een inwendig onderzoek vast gesteld dat ik idd niet zwanger ben.
Nu kan het dus zijn dat mijn hormoonhuishouding op de hobbel is.
ik moet nu mijn volgende menstruatie afwachten en dat zou 3 of 4 april moeten zijn verminderen de klachten hierna niet of blijft ie uit dan moet ik toch weer komen.
Stiekem hoop ik dat hij uit blijft en dat ik volgende week alsnog possitief testen kan.

Groeten saskia

Hallo Meiden,

Ik denk dat ik straks de vk maar es opbel op te kijken wat zij ervan zegt.

En zoals hier al voorgesteld is is het denk ik ook niet geheel onverstandig om inderdaad een test te doen vandaag.

Mijn eigen mening is dat ik wel denk dat het hcg uit ons lichaam is,maar dat hoor ik straks wel van de vk hoop ik!

Ik hou jullie op de hoogte!
Jullie mij ook?

liefs Caro

Terug
Bovenaan