zou ik al zwanger kunnen zijn?

Hallo allemaal,

Even een vraagje. Ik ben 2 maanden geleden met de pil gestopt. Ben op de normale tijd na 28 dagen weer ongesteld geworden. Afgelopen maand hebben we sex gehad in mijn vruchtbare periode. Nu vandaag ben ik al vier dagen over tijd. Sommige dagen had ik last van buikpijn en dacht dat ik ongesteld zou worden, maar tot op de dag van vandaag uitgebleven, maar wel vaak die pijn. Verder heb ik niet het idee dat ik extreem misselijk ben, maar soms wel een beetje. Eind vorige week had ik nog pijnlijke tepels. Maar ik dacht dat dat kwam omdat ik ongesteld moest worden. Zou het kunnen zijn dat ik al zwanger ben? Ik durf nog geen test te doen, want ben eigenlijk wel bang voor een teleurstelling, terwijl we nog maar net bezig zijn. Alle reacties zijn welkom.

groetjes Sarah

Hoi Sarah,

Het zou heel goed kunnen dat je inderdaad wel al zwanger bent hoor! Ik zou gewoon gaan testen als ik jou was. Die onzekerheid is ook niet alles. Was je voor de pil ook regelmatig ongesteld?

Dat gevoel dat je ongesteld moet worden had ik ook, alleen dan wat milder als normaal. Ik bleek toen wel zwanger te zijn. Als je zwanger bent gaat je baarmoeder namelijk meteen al groeien en dat kan ook zo'n soort ongi-gevoel geven.

Ik wil je niet teveel hoop geven, maar het zou dus best zo kunnen zijn hoor! Als je liever nog even wilt wachten om niet voor een teleurstelling te staan is dat natuurlijk ook goed, maar ik kon toen ik over tijd was echt niet langer wachten!

Ik wens je veel succes en hoop dat je een positieve test krijgt.
lfs Debbie

Hoi Sarah,
Ook ik ben sinds 3 maanden gestopt met de pil en afgelopen week voelde ik me ook anders dan anders, een week over tijd, dus testen, helaas niet zwanger volgens test, altijd mooi regelmatig ongesteld, nu al een week over tijd en niet zwanger raar! helaas vanochtend was het zover toch weer ongo, mijn vriend zegt dat het wel een jaar kan duren maar dat willen we natuurlijk allemaal niet, veel succes.

Terug
Bovenaan