Zou ik dag eerder kunnen testen

Hoi

Ik mag dinsdag 25 maart een test doen als ik nog niet ongie ben. Heb een eerste IVF gehad.
Maar mijn man is er dinsdag niet. en zit er aan te denken om het dan maandag te doen.

Zou of voor de test uit maken wat denken jullie.

pffffffff kan aan bijna niks anders meer denken wat kan een mens zich gek maken zeg.

Groetjes Jenny

Hoi Jenny,

Een dag eerder testen kan altijd als je dat echt graag zou willen. Maar zoals je zelf ook wel weet kun je beter een dag later dan je NOD testen, dus in jullie geval woensdag.

Genoeg meiden (ik ook) houden dat niet vol en testen al ietsje eerder. Alleen moet je je misschien bedenken, stel (wat ik absoluut niet voor je hoop) dat je dan een negatieve test hebt, dan ben je dinsdag de hele dag alleen met je teleurstelling. Is misschien niet fijn?

Ik kan de 29e testen! Succes voor ons allebei!

Hoi Jenny,

Ik zou niet eerder testen.
Heb zelf ook IVF ondergaan en ze hebben mij gezegd dat de test dan onbetrouwbaar kan zijn i.v.m. de hormonen die je hebt gebruikt.
Neem aan dat je al teleurstellingen genoeg hebt gehad.
Je zou maar te vroeg testen, een teleurstelling krijgen dat het niet gelukt is en dan later toch nog een positieve test opleverd.
Heb je al die narigheid voor niets gehad.

Ik weet hoe erg dat wachten is, werd er zelf ook helemaal gek van.
Ik had de hele nacht niet geslapen en kon 's ochtends niet langer wachten en heb mijn man om 6 uur wakker gemaakt.

Wens je super veel succes.

Terug
Bovenaan