zou ik dan vandaag wel wat meer te weten komen??

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!
vandaag heb ik weer mijn riedeltje in het ziekenhuis...echo, ctg en  bezoek gyn...
de laatste keer (anderhalve week geleden) lagen alletwee de kindjes nog dwars.
Ik had toen echt verwacht dat ze zouden zeggen: pak je agenda mar dan prikken we een datum voor een keizersnee... maar toen was het alles ziet er goed uit we zien u over anderhalve week wel weer.
Ik ben dus heel benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren... kindjes zijn -voor zover ik gevoeld heb- niet gedraaid. En het is de afgelopen twee dagen erg onrustig in mijn buik... ik denk dat het voorweeen zijn wat is voel...
dus weer een spannend middagje in het ziekenhuis.
liefs ciske

Ha Ciske,

Ik ga voor je duimen dat je vanmiddag wat wijzer wordt ! Wordt het sowieso een KS of alleen als ze dwars blijven liggen?? Ik weet helemaal niet hoe dat zit bij een tweeling?!

Succes !!

Hope74

hoi ciske

ik ga voor je  en hoop dat je vandaag eindelijk het vwrlossende woord krijgt
heel veel succes

dikke kus angela

nou... ik heb geen heel schokkend, maar wel minder leuk nieuws.
Een van de kindjes is sinds de vorige keer niet of nauwelijks meer gegroeid.
ws krijg ik eind volgende wek een   KS, want ze liggen nog altijd niet goed voor een natuurlijke bevalling.
Maar nu wordt ik dus opgenomen in het ziekenhuis zodat ze de kindjes extra in de gaten kunnen houden en snel in kunnen grijpen als het nodig is.
Ik weet dus niet wanneer ik weer een update kan geven..
waarschijnlijk pas als de kleintjes er zijn!
ik   ga nou mijn laatste spullen inpakken en dan maar weer naar het ziekenhuis.
liefs Ciske

Pfff Ciske,wat een nieuws!!

Dit had je ook nooit verwacht natuurlijk,bah. Ik hoop dat de aankomende dagen snel voorbij zullen gaan voor je......want het ziekenhuis pffff...vreselijk!!

Nou meid heel veel sterkte en we duimen voor je.

Hou je taai!!

Dikke knuffel,

Ingrid

Jeetje........das inderdaad wel even schrikken.
Ik weet niet of je dit nog leest maar ik wilde jullie sterkte wensen.
suc6!!!!!!!

Groetjes Rinske

Hoi Ciske,

Ik weet niet of je het nog zult lezen nu je in het ziekenhuis bent, maar ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd! Ik ga heel hard duimen dat het allemaal goed gaat verlopen en je straks lekker kunt genieten van 2 gezonde kids.

Liefs Jettepetje

Terug
Bovenaan