Zou ik dan zwanger zijn??

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

3 maanden geleden een miskraam gehad en daarna niet bewust bezig geweest met zwanger worden.

Vandaag zou ik ongesteld moeten worden, maar zoals jullie al wel begrepen hebben ben ik dus nog niet ongesteld.

Ik heb al 2/3 dagen onwijs last van mijn borsten. Alsof ze groter zijn en pijnlijker aanvoelen. Zeker toen ik gister aan het sporten was.
Of zou ik me dit gewoon inbeelden omdat ik het gewoon heel erg graag wil.

Denk dat ik morgenochtend maar ga testen, of heel misschien vanavond........ weet alleen niet goed of dat wel handig is.

hoi want 2 be mom again

ik heb eerste ronde ook veel last gehad van klachten en werd toen 3 dagen te laat ongi terwijl ik dat nooit heb. maar zwanger zijn kan natuurlijk ook!!!! ik zeg testen kan geen kwaad als het niet zo is over paar dagen nog een keer doen
ik di mijn nod wacht tot vrijdag met testen

veel liefs

Spannend meid!!!Ben benieuwd, en weet zeker dat je vanavond ga testen, want als je eenmaal testen in huis heb...hahahaha,...Succes ik ga duimen voor je!
Liefs nance...ps: en het zijn idd wel allemaal de verschijnselen van eventuele zwanger zijn
Ik heb er de laatse paar maanden op gelet, maar als je last VOORDAT EEN PAAR DAGEN nod is last van je borsten krijg, is het meestal rond je eisprong Of als je zwanger bent.
Als je niet zwanger bent( tenminste dat is mijn ervaring, komen die pijnlijke borsten pas ALS je ongesteld BENT!
GA KEIHARD VOOR JE DUIMEN.

Terug
Bovenaan