zou ik echt zwanger zijn?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden
zoals jullie al in eerdere berichtjes van mijn hebben kunnen lezen wacht ik op mijn ongi en zit nu op dag 38 en nog niks.wel al last van een soort blaasontsteking gevoel onder in me buik en aan de zijkanten een trekkerig gevoel heel ander dan als ik ongi moet worden.Ik wil wachtten tot dag 42 met testen omdat mijn cycles heel onregel matig is.Nu is mijn collega op me werk paranormaal en zei heeft al tarot kaarten voor me neergelegen een andere keer en wat ze toen allemaal binnen kreeg is tot nu toe telkens uitgekomen ook een geheim tussen mijn vader en moeder wat ze later pas aan ons wilde vertellen kwam ook uit echt alles klopte en mijn mond viel open van verbazing .op het werk zei ze tegen mij maak je niet druk want alles komt goed ,ik raak mijn baan per 26 maart mijn baan kwijt.ze zei dat genen wat jullie graag willen is binnen kort werkelijkheid en ze stond met haar armen te wiegen terwijl ze dit helemaal niet wist van ons.Ik had echt zoiets van nou ja joh hoe kan dit.Mijn zusje werk ook bij mij en die had gisteren met haar gepraat en mijn collega vertelde wendy is zwanger let maar op.nou tot nu toe nog steeds geen duiveltjes dus ze kan gelijk hebben en aangezien ze telkens gelijk heeft.Ik heb de hele nacht amper geslapen alleen maar lopen denken ben zo benieuwd hoop dat ze gelijk heeft anders is de teleurstelling wel heel groot groejes wendy

hoi wennie
tjonge wat spannend joh
zou er ook gek van worden
en dat je dan nog zoveel geduld kan opbrengen om die test nog
even uit te stellen
knap ik had al naar de winkel gevlogen
lol
ik duim   voor je meis
laat wat weten als je getest hebt he
dikke kusssss san

hoi wennie

goh wat zou dat leuk zijn zeg.
ik las net dat je op dag 38 zit, ik ook!!!
alleen heb ik al 2 negatieve testen achter de rug maar ja de duivels willen maar niet komen.
ik hoop voor je dat jij wel positief nieuws hebt!!! laat het even weten
ik duim voor je!!!
groetjes mayo

Hey Wendy,

Hoop echt voor je dat het raak is! zou echt heel leuk zijn. Raar is dat he dat sommige mensen iets kunnen voorspellen? Ik heb zelf ook vaak voorgevoelens die later ook blijken te kloppen, maar nu helaas nog geen sterk gevoel dat het deze maand gaat lukken.

Rond 3 april hoop ik het ook te weten, van jou al wel eerder?

Groetjes Roseliek

hoi meiden

Ik kan ook haast niet meer wachtten had gisteren een test bij het kruidvat gehaald en die ligt klaar in de kast voor het geval als ik wil testen en de winkels zijn al dicht.hihi
Me vriend word ook helemaal gek van me die gelooft totaal niet in zulk soort dingen dus die zegt laat je nou niet gek maken,maaar onder tussen zeg hij ook joh als je het zo graag wil weten test nu dan.Ik doe het liever smorgens met ochtend urine is toch beter zeggen ze.nou meiden als jullie morgen ochtend vroeg een berichtje zien staan heb ik weer niet kunnen slapen en dan is de kans groot dat ik heb getest.jullie horen nog van me groetjes wendy

Terug
Bovenaan