Zou ik het kunnen zijn??????????

A

Anoniem

Guest
Hoi, wie kan mij helpen.
Ik ben pas net met de pil gestopt. 22 mei was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Tot op heden ben ik nog niet ongesteld geworden, alleen gister en eergister een klein beetje bloedverlies. Nu is dat weer helemaal over.
Zou dat het innestelen kunnen zijn ofzoiets? Ik had normaal gesproken toch allang gewoon ongesteld moeten zijn?
Ik weet niet wat mijn normale cyclus is, omdat dit de eerste is na het stoppen met de pil.
Ik heb trouwens vanmorgen een test gedaan en die was nog negatief.
Ik hoop dat iemand mij wat informatie kan geven.

Groetjes Marloes.

hoi hoi

het is natuurlijk te hoopen dat je zwanger bent...
maar het kan ook ontpillen zijn....

zal voor je duimen!!!

xxxtam80 (ronde 12)

Hoi,

Ik heb gelezen dat een normale cyclus ongeveer 21 a 35 dagen duurt, vandaar dat ze 28 dagen als gemiddelde noemen.
Het probleem is dat als je net bent gestopt met de pil, dat je dan niet weet hoe je natuurlijke cyclus gaat zijn. Ook kan het zelfs een tijdje duren voor alles op gang komt.

Als ik vanaf 22 mei ga rekenen, dan zou je vandaag op de 34e dag van je cyclus zitten. Ik vind het dus moeilijk om te bepalen of je zwanger bent of niet. Of je hebt een innestelingsbloeding, maar dan was je eisprong wel wat laat. Of je lichaam is nog wat in de war, omdat je net gestopt bent met de pil.

Meestal adviseren ze dat als je een negatieve test hebt gehad, je dan 3 dagen later nogmaals moet testen als je dan nog niet ongesteld bent. Mocht je volgende week dan nog niet ongesteld zijn geworden en in het weekend nog steeds een negatieve test krijgen, dan zou ik die week erop even een afspraak maken met de huisarts.

Groetjes Saskia

hoi bij mi heeft het 6 wekken geduurt voor dat ik ongi werd dus het zecht niks maar ik hoop voor jou dat het snel raak is veel liefs mij

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben ondertussen gewoon ongesteld geworden, dus ik heb eindelijk duidelijkheid. Ook wel fijn.
We gaan er gewoon weer voor.

Groetjes Marloes.

Terug
Bovenaan