Zou ik mijn ovulatie al hebben?

Hoi dames,

ben ik weer, ik heb mijn menstruatie gehad van 28-6 tot en met 2-7.
weer de eerste keer naar mijn miskraam. Ik ben gelijk gaan testen met de ovulatietesten omdat ik de vorige keer waarschijnlijk mn ei al had op dag 7 of 8 ( door middel van terug rekenen van de tijds indicator van de zwangerschaptest )
Nu was hij gisterochtend redelijk donker, maar niet even donker als de test streep echter had ik meerdere keren op de dag afscheiding waar ik flinke draden van kon trekken ( sorry voor de onsmakelijke tekst) en steken links onderin mn buik/ lies. we hebben het savonds maar gezellig gemaakt. Aangezien ik de afscheiding gister de hele dag had heb ik gisteravond nog een ovu test gedaan maar deze was heel licht en vanochtend was de test nog lichter.

Zou ik dan toch al mn eisprong gehad hebben? Wat zijn jullie ervaringen?
 
Op dag 6 van je cyclus is wel errrgg vroeg maar het kan. Alleen zonder positieve ovulatietest kunnen we het niet weten, ga er maar niet vanuit en blijf maar doortesten met ovulatietesten
 
Ja vind ik ook hoor, maar de bevruchting van de miskraam was dus ook rond deze tijd. 
Ik blijf het voor de zekerheid inderdaad gewoon testen :) 
Ik las in de andere topic dat jij inmiddels 24 weken bent wat super fijn dat het eindelijk goed gaat! Weet je al wat het wordt of willen jullie het niet weten? 
 
Ah als het vorige keer ook zo snel was dan zou het wel kunnen! Ik heb ook steekjes tijdens mijn eisprong. Ja klopt, wij krijgen een nog een meisje erbij en kan niet wachten!
 
Bij mij wisselde de ovulatie heel erg. Ene maand 5 dagen na de menstruatie en die maand erop pas 10-12 dagen erna.

Ik ben vanaf 4 dagen na de menstruatie begonnen met ovulatietesten tot de piek in combinatie met temperaturen. Zo kon ik steeds goed de LH piek vinden en de eisprong.
 
Terug
Bovenaan