Zou ik misschien zwanger kunnen zijn? Graag reactie's

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi Lezers,

Ik zal me even 'kort' voorstellen ik ben Marieke 21 jaar en woon samen met Ramon.Samen hebben we 'al' 2 kindjes Mara (augustus 2005) en Joos (April 2007) Dus 2 jonge kindjes wat natuurlijk nu al heel druk is.
Ik weer z,n 28u per week en ga nog 1 dag per week na school.
Onze dochter was zoals bij de meeste die zo jong zijn een 'kadotje' onze zoon is heel bewust snel er achter aan gepland, ik wilde persee dan ook snel een 2de
en er 'klaar'mee zijn!
Over een 3de zijn we nooit uit gekomen, we willen/wilde eigelijk eerst van onze prins en prinses genieten en misschien dan later.

Maar terzake :

Ik slik nu weer z,n 11 á 12 weken de pil.
Sinds ik deze slik klopt er helemaal niks van m,n menstruatie
Kreeg buikpijn,diaree misselijk koppijn.
Na 8 weken klachten toch na de dokter ik dacht andere pil,probleem opgelost
maar nee, blijkt dat ik een darminfectie/bacterie heb en dat dan de pil minder word opgenomen en de dokter meende dat de pil daardoor 'raar ' deed.
Nu gaat m,n buik een stuk beter, stront eigenwijs haal ik geen medictie,het kon namelijk ook vanzelf overgan.
Maar... vorige menstruatie was ik ongeveer 10 dagen ongesteld
Werd meen ik (kan 1 dag schelen) 29 sep ongesteld.(tot 7 oktober :S)
Vervolgens verloor ik op 21 oktober bloed ik dacht neee.. weer ongesteld maar deze duurde echter maar to dinsdag ochtend ??
Ik ben gaan 'rond' snuffelen op 't web.
Zou dit innestelings bloeding kunnen zijn?  3 weken na de 1e dag van je laatste menstratie lees ik via google??
Ik zou dus eigelijk dit weekend ongesteld moeten worden   toch?
Maar nog niks?? Was dit een menstruatie? Tel ik zo verkeerd?
Of kan ik gewoon nergens meer van op aan? door de darm problemen?
Help...
Wie weet raad?

Thx voor 't lezen van m,n lange berichtje en ik hoop op reacties!

Groetjes
Marieke

Hoi Marieke,

Ik denk dat als je dit weekend ongesteld zou moeten worden, je nu ook een zwangerschapstest zou kunnen doen? Deze geeft je het meest betrouwbare antwoord.
Maar als je ziek bent geweest, diarree hebt gehad, dan is de pil niet meer betrouwbaar en zou je in prinipe dus zwanger kunnen zijn.

Laat je het nog even weten?

Liefs Janine

Nee nog geen test gedaan, denk dat ik deze morgen even ga kopen,
heb nog wel andere info opgezocht

kijk :

Laatste menstruatie:  
1 oktober 2007

Cyclusduur:  
28

Meest vruchtbare dag:  
14 oktober 2007

Eisprong dag:  
15 oktober 2007

Innesteldag:  
20 oktober 2007

Positieve bloedtest mogelijk  
25 oktober 2007

Positieve thuistest mogelijk  
29 oktober 2007

Uitgegaan van mijn laatste menstruatie, enne.. de nacht van 20 op 21 oktober ben ik gaan vloeien,echter maar 2á 3 dagen
Toen was 't weer voorbij. (is toevallig rond de innesteling)
Ik had vanacht eigelijk ongesteld moeten worden....
Begin me nu wel zorgen te maken,zeker omdat ik ook weet dat we sex hadden in 't weekend 13-14 oktober

Wie weet raad, ik hou jullie op de hoogte

Kus Marieke

Nou zeg. Spannend hoor. Maar als je nog maar een paar maanden aan de pil bent en als het allemaal zo rommelt, dan lijkt de pil mij in dit stadium (nog) niet betrouwbaar genoeg om er mijn hele "anti-conceptie" aan op te hangen. Dus als je inderdaad verder zonder voorbehoedsmiddelen hebt gevreeën in je vruchtbare weekend, dan zou het mij niks verbazen als je zwanger blijkt te zijn.

Ga je vandaag testen?
Laat je het even weten?
Ik ben nu ook wel benieuwd. Mocht het toch zo zijn, wat vind je daar dan van? Omdat je eerder zei na de snelle tweede "klaar" te zijn, vermoed ik dat je (nog) niet staat te trappelen?

In dat geval, sterkte vandaag en misschien de komende tijd.
Laat het in elk geval even weten, goed?

Groetjes,

Marjoke

He Marieke, spannend zeg!
Zoals je het omschrijft zou je best alweer zwanger kunnen zijn. Enige mogelijkheid om daar snel achter te komen is natuurlijk een test doen.
Laat je ons even weten hoe het gegaan is?

Als je weer zwanger blijkt te zijn, wat vinden jullie daar dan van?

groetjes,
Dion

Hoi Marieke, hoe is het met je?   Heb je al getest? Het is wel erg spannend. groetjes Wendy

Terug
Bovenaan