Zou ik misschien zwanger kunnen zijn??

A

Anoniem

Guest
Hallo,ik heb een vraagje!!
Men vriend en ik hebben net 2 weken geleden de pil laten staan..ben keurig ongesteld geworden..sinds 5 dagen ben ik niet meer ongesteld!!
We hebben inmiddels 2 keer sex gehad..gister volgens mij men eisprong gehad dus ook flink geklust!!
Nu werd ik vanmorgen wakker en ben behoorlijk misselijk!!hoef niet te spugen maar het zit ook niet helemaal lekker zeg maar!!ook heb ik het idee dat men buiker dikker is!!
zou het kunnen dat ik zwanger ben of zit ik mezelf nu voor de gek te houden??

Hallo Miranda,

Het lijkt me nog te vroeg om iets te voelen, want volgens mij zit je nu rond je eisprong.
Als je een cyclus aan houd van 28 dagen, moet je nu je vruchtbare periode hebben. Het kan zijn dat je hormoonhuishouding nog een beetje in de war is. Je zou moeten afwachten nog even en flink klussen nu. Maar alles kan, dus wie weet?

Liefs Yvonne

hoi,
nee ik denk niet dat je zwanger bent,want als ik jou banner bekijk begint vandaag pas je dag van je vruchtbaarheid dus over een dag of 3 4 je eisprong
groetjes mier

nromaal is je eisprong rond dag 14, tellen vanaf de 1e dag van je menstruatie.
als je rond die tijd geklust heb, kan je zwanger zijn. met mijn vorige zwnagerschap krijg ik mijn misselijk na dat ik ongi had moeten worden, maar ik weet niet hoe snel dat kan inslaan.
het enigste wat je kan doen is afwachten tot je NOD

Dus als ik het goed begrijp moeten men vriend en ik flink gaan klussen de komende dagen???
In ieder geval bedankt voor jullie reacties!!!

Ja, want alleen met je eisprong ben je vruchtbaar en het lijkt er op dat je er nu in zit.
Succes!!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan