zou ik ook bij jullie horen?

Hallo meiden,

Ik ben al een paar maanden weer bezig om zwanger te worden,nu loop ik weer een paar dagen overtijd,althans dat denk ik,weet overigens niet of ik wel zwanger ben.
Vorige maand was ik 1 februari ongesteld geworden nu is het   6 maart en nog niet ongesteld,heb wel een cyclus van 33,ben zo benieuwd ik wil maandag een test doen,omdat ik wel eens wat uitloopt qwa   dagen dat ik ongi moet worden.
Hopelijk kan ik maandag zeggen dat ik zwanger ben van ons tweede wondertje.

liefs van nice

hoi nice

nou das ook grappig...
ik zit ook op de wachtstoel.
vorige maand ook 1 febr ongesteld geworden .
ik heb in december een miskraam gehad na 8 maanden proberen .
ik heb helaas een erg onregelmatige cclus ,dus weet niet zeker of ik nu overtijd ben of dat ik weer een lange cyclus heb deze keer.
ik heb besloten om dit weekend af te wachten en als ik mijn nod dan nog niet heb ,zie ik wel wat ik wil doen....

veel succes iig voor jou!!

groetjes saskia

Hoi Saskia,

Ja das idd erg toevallig vorige maand had ik ook een langere cyclus,en nu ben ik al ook weer overtijd,ik wacht ook gewoon nog het weekend af,zit altijd ook zo lekker te fantaseren over alles he,je kent het vast wel.Is het zo of niet haha.
Ik duim voor je,

hopelijk zijn we beide zwanger,kunnen we lekker kletsen

liefs nice

ja fantaseren dat doe ik genoeg, al moet ik zeggen dat het wel minder word.
waarschijnlijk uit zelfbescherming.
die miskraam zet je wel ff met beide benen op de grond, ik merk nu dat ik een beetje voorzichtig ben met testen.
ik ken  cyclussen van 47 dagen dus wat is overtijd????
ik hoop het natuurlijk vurig, maar houd mezelf voor dat het niet zo is...
moet ook zeggen dat ik geen klachten heb.
ja soms een menstruatie-achtig gevoel, dat had ik toen ik zwanger was ook. maar vorige maand toen ik niet zwanger was net zo goed!!   dus je weet het nooit.
maar jij schrijft dat je hoopt op een 2e, hoe oud is je kindje dan??

we duimen voor elkaar ..
groetjes sas

mijn zoontje is bijna 7 maanden,waarom wij een tweede willen is omdat mijn man veel scheelt qwa leeftijd met mij,en hij heeft darmkanker gehad waardoor ze niet wisten of de vruchtbaarheid aangetast werd.

ik duim ook voor jou

hoi

nou das nog een klein droppie..
maar leuk toch als het nu gelukt zou zijn ,dan zitten ze lekker dicht bij elkaar qua leeftijd.
het is alleen wel minder dat de reden zon vervelend ziekte moet zijn.
hoe voel jij je??
ik ben eigenlijk toch soms wel  beetje misselijk , maar durf het niet goed uit te spreken.
ik merk dat ik echt bang ben om mezelf hoop te geven....
ik heb vanmiddag eens zitten bekijken hoe mijn cyclussen de afgelopen maanden zijn geweest en ik heb er zo ontzettend veel langer dan 5 weken gehad,
(.ik heb het vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil bijgehouden, das nu bijna 2 jaar geleden....)
dus maak mezelf maar niet blij .

iig een fijn weekend en hopelijk gaat ie snel voorbij des te eerder is het zover...

groetjes sas

sas jij ook een heel fijn weekend en idd,dan durf je niet te hopen he,
maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook nergens last van,nu ook niet,wel raar.
Overigens test ik pas maandag dan ben ik genoeg overtijd om een test te doen,

liefs van mij

Terug
Bovenaan