Zou ik opnieuw zwanger zijn?

<p>27 augustus 2018 ben ik bevallen. Daarna koperspiraal genomen. 3 maanden na mijn bevalling werd ik ongesteld en hierna gewoon regelmatig ongesteld geworden. Maar nu ben ik overtijd. Ik heb trek in broodjes hagelslag en ben bloed chaggerijnig. En ik had laatst wel kramp in me buik en dacht dat ik ongesteld zou worden, maar ben het dus nog niet. Zou het dan toch kunnen? Ondanks de koperspiraal? Ik ben al eerder zwanger geworden ondanks dat ik de pil slikte, dus ik heb al niet veel vertrouwen in anti conceptie. (Ik weet echt 1000% zeker dat ik de pil niet was vergeten) </p>

Hier precies hetzelfde. Eind mei moeder geworden en sinds augustus een koperspiraal (t-safe). Nu 8 dagen overtijd en ook al een paar dagen de krampen waarbij je aan een menstruatie denkt. Als ik niet binnen een paar dagen ga menstrueren ga ik toch maar een test halen.. En dan eigenlijk meer om een zwangerschap uit te sluiten omdat ik wel vertrouwen heb in de spiraal. 

Hoi 
Ik zou gaan testen ik dacht een ander halve week geleden ben ongesteld kan niet zwanger zijn. Maar paar dagen geleden geopereerd aan een gesprongen eileider  van wege een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Een test kost niet veel beter te vaak zo'n test doen dan een keer te weinig

Terug
Bovenaan