A
Anoniem
Guest
hallo meiden,
ik ben quincy 22 jaar oud
ik lees al een jaartje hier mee en dacht ik zal zelf is een berichtje plaatsen
ik zit namelijk met het volgende
9 juli( afgelopen zondag) had ik mijn nod dag maar geen ongesteldheid in zicht
de afgelopen maanden ben ik het soms wel 1 dag of 2 dagen te laat dus stond er nog niet van te kijken.
woensdag toch maar een testje gedaan (kruidvat) maar die was negatief
vanmorgen dacht ik ja daar komen de duiveltjes had wat kramp in mijn buik,dus maar een tampon gebruikt maar er kwam verder niks ,wel een beetje bruinachtige afscheiding , beetje slijmerig (sorry voor de vieze details)
maar verder geen rood helder bloed.
na vanmorgen ook geen kramp meer gehad en geen klachten die op een ongesteldheid kunnen lijken.
heb wel wat andere kalchten nog
-ontzettend moe heel de dag
- heel veel moeten plassen
heb verder geen andere klachten wat op een zwangerschap kan lijken maar had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet
weet niet zo goed meer wat ik er van moet denken
wat denken jullie zal ik toch zwnger kunnen wezen en er nog maar een testje wagen.
ik hoor graag van jullie reactie wat jullie zouden doen en of iemand ook zoiets heeft meegemaakt
ik ben quincy 22 jaar oud
ik lees al een jaartje hier mee en dacht ik zal zelf is een berichtje plaatsen
ik zit namelijk met het volgende
9 juli( afgelopen zondag) had ik mijn nod dag maar geen ongesteldheid in zicht
de afgelopen maanden ben ik het soms wel 1 dag of 2 dagen te laat dus stond er nog niet van te kijken.
woensdag toch maar een testje gedaan (kruidvat) maar die was negatief
vanmorgen dacht ik ja daar komen de duiveltjes had wat kramp in mijn buik,dus maar een tampon gebruikt maar er kwam verder niks ,wel een beetje bruinachtige afscheiding , beetje slijmerig (sorry voor de vieze details)
maar verder geen rood helder bloed.
na vanmorgen ook geen kramp meer gehad en geen klachten die op een ongesteldheid kunnen lijken.
heb wel wat andere kalchten nog
-ontzettend moe heel de dag
- heel veel moeten plassen
heb verder geen andere klachten wat op een zwangerschap kan lijken maar had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet
weet niet zo goed meer wat ik er van moet denken
wat denken jullie zal ik toch zwnger kunnen wezen en er nog maar een testje wagen.
ik hoor graag van jullie reactie wat jullie zouden doen en of iemand ook zoiets heeft meegemaakt