zou ik toch zwanger kunnen zijn???

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik ben quincy 22 jaar oud
ik lees al een jaartje hier mee en dacht ik zal zelf is een berichtje plaatsen
ik zit namelijk  met het volgende
9 juli(  afgelopen zondag) had ik mijn nod dag maar geen ongesteldheid in zicht
de afgelopen maanden ben ik het soms wel 1 dag of 2 dagen te laat dus stond er nog niet van te kijken.
woensdag toch maar een testje gedaan (kruidvat) maar die was negatief
vanmorgen dacht ik ja daar komen de duiveltjes had wat kramp in mijn buik,dus maar een tampon gebruikt maar er kwam verder niks ,wel een beetje bruinachtige afscheiding , beetje slijmerig   (sorry voor de vieze details)
maar verder geen rood helder bloed.
na vanmorgen ook geen kramp meer gehad en geen klachten die op een ongesteldheid kunnen lijken.
heb wel  wat andere kalchten nog
-ontzettend moe heel de dag
- heel veel moeten plassen
heb verder geen andere klachten wat op een zwangerschap kan lijken maar had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet
weet niet zo goed meer wat ik er van moet denken  
wat denken jullie zal ik toch zwnger kunnen wezen en er nog maar een testje wagen.
ik hoor graag van jullie reactie wat jullie zouden doen en of iemand ook zoiets heeft meegemaakt

Hey Quinty!
Die bruine afscheiding kan 2 dingen betekenen:
- innestelingsbloed
- je ongi. komt eraan.
Na mijn weten is de innesteling meestal voor je NOD of de dag zelf, maar goed je weet maar nooit.
Ik heb ook wel eens gehad dat mijn ongi begon met bruine afscheiding, dan een paar dagen niks en daarna werd ik ongi.
Dus ja, het kan alle kanten op. Als ik jou schoenen zou staan dan zou ik na het weekend testen, maar als je het zeker wil weten moet je het natuurlijk eerder doen.
Succes ermee en duim voor je dat je zwanger bent.
Groeten van Miena

Hallo,

Ja gewoon proberen te testen ook al was deze negatief, had je het wel smorgens gedaan??
Dan is het zwangerschapshormoon het hoogst!!!
Wel spannend hoor!!! En net wat Miena typ kan van alles zijn hoop niet dat je lichaam je voor de gek houd!!!
Meid heel veel succes ga voor je duimen dat je gewoon een wondertje in je buik hebt oké!!!

Liefs Sandy

hoi meiden
daar ben ik weer vandaag nog niks te bekennen en geen buikkramp meer gehad.
heb wel het idee dat me borsten wat gevoeliger worden.
heb vandaag een testje gedaan en doe die morgenvroeg.
ben benieuwd laat altijd nog iets weten.
miena en sandy bedankt voor jullie berichtje
sandy ik had toen s'middags getest dus kan inderdaad zijn dat mijn hcg toen nog niet zo hoog was.
gaan het morgen weer proberen en jullie horen het wel hoe deze was
groetjes
quincy

sorry had vandaag een testje gekocht en doe die morgenvroeg
foutje

Terug
Bovenaan