Zou ik toch zwanger zijn

<p>Hoi (toekomstige) mama’s en papa’s ik ben Abigail 23 jaar, en nu 2 jaar aan het proberen met mijn partner om zwanger te worden.(ik heb pcos)</p><p>Ik heb al 3x een miskraam gehad helaas, nu ben ik 7 dagen overtijd maar door pcos niet precies zeker.</p><p>Op woensdag 3 dagen overtijd voelde ik mij heel misselijk, en buikkrampen op een andere plek als normaal verder niks.</p><p>Dus dacht dit zal mijn menstruatie zijn, en de ochtend er na voelde ik me nog zo erg en geen menstruatie.</p><p>Dus heb ik met ochtendurine een test gedaan, en kreeg ik de uitslag op de foto.</p><p>Ik geloofde mijn ogen niet, en was toch niet helemaal zeker omdat deze zo licht is.</p><p>Dus de dag er na nog eens getest, op 5 dagen overtijd hetzelfde uitslag.</p><p>Zou dit dan toch echt zo zijn?</p><p>En waneer zou ik het beste nog eens kunnen testen?</p><p>Ben bang dat er niks uit komt of weer zo licht is</p>

Hoi Abigail,
Allereerst: wat ontzettend heftig dat je al 3 miskramen hebt gehad. Ik heb het zelf gelukkig (nog) niet meegemaakt (ben nu 6 weken zwanger van ons eerste kindje), maar dat lijkt me heel zwaar.
Ik zie geen foto bij je topic, maar als je een licht lijntje hebt wordt er vaak geadviseerd om 48 uur later een nieuwe test te doen (met ochtend urine).
Mocht je daar niet meer duidelijkheid mee krijgen, dan zou je een afspraak bij de huisarts kunnen maken en je verhaal uitleggen. Zij kunnen eventueel ook een bloedtest doen om erachter te komen of je wel of niet zwanger bent.
Spannend hoor. Heel veel succes in ieder geval!

Bij mij was het lijntje in eerste instantie ook vrij licht trouwens. In de eerste weken is je HCG level nog een stukje lager dan later in je zwangerschap, wat ervoor kan zorgen dat de test nog niet zo sterk uitslaat. Als de 2e lijn wel echt zichtbaar is en geen indrooglijntje is (dus wel gewoon binnen de tijd afgelezen), dan is de kans best groot dat je wel zwanger bent denk ik hoor. Alvast gefeliciteerd ??

Im sorry u had to go through that ?

Ik heb ook PCOS, en ik heb ook een lichtstreepje gehad, 4 dagen getest voor NOD. Toen elke dag getest tot aan NOD en het werd steeds donkerder

Dus ik hoop voor je dat dat het geval is, en dat je door de onzekere periode heen komt en eindelijk kan genieten ?❤️

Terug
Bovenaan