A
Anoniem
Guest
hey allemaal,
Ik heb een klein vraagje, misschien kan iemand mij helpen.
Ik heb het gevoel dat ik verder ben dan 9 weken( ben dan nu aan de 9de week bezig!)
maar volgends mijn berekening kan dat niet.
Ik ben 22 januari voor de laatste keer ongesteld geworden en de 18de fefebruari achtergekomen dat ik zwanger ben.
Dus volgends de berekening ( heb een cyclus van 27 dagen gehad), moet ik dus ECHT AAN de 9de weekjes bezig zijn, maar ik hb zo het gevoel dat ik al veel verder ben.
Aangezien mijn buik zo opgezwollen is,( is gewoonweg dik) en als ik dan op sites lees, heb ik de klachten van iemand die 3 weken verder is.
Misschien komt he dat ik metde andere zwangerschappen weinig last heb gehad.
Moet de 30ste maart naar de verloskundige.
ben dus wel erg benieuwd.
Heb wel sinds kort een 'tweelingsyndroom'.
Ik droom erover dat het een tweeling is en toevallig hadden we vorige week een ei en daar zat een tweeling dooier in, dus we aten later op de week weer eieren, was heel het pak een doos met tweelingeieren..hihihii.....( dat ff tussendoor).
Nou ik moet maar gewoon afwachten denk ik.
groetjes aan iedereen en veel succes met de zwangerschappen...
Ps: Hoe is het met jullie sexgevoelends???
Vind het zo zielig voor mn vriend, voordat ik zwanger werd, wilde ik perse om de dag en dat deden we ook, maar nu...NU WORD IK AL MISSELIJK als ik eraan denk, echt stom, want ik ben gek op sex!
Ook heel raar, want ik word gewoon niet nat( sorry voor het onsmakelijke detail).
Zijn er ook vrouwen die hier ook last van hebben?
met mn vorige 2 zwangerschappen moesten ze me van hem aftrekken,....hihihi
Ik heb een klein vraagje, misschien kan iemand mij helpen.
Ik heb het gevoel dat ik verder ben dan 9 weken( ben dan nu aan de 9de week bezig!)
maar volgends mijn berekening kan dat niet.
Ik ben 22 januari voor de laatste keer ongesteld geworden en de 18de fefebruari achtergekomen dat ik zwanger ben.
Dus volgends de berekening ( heb een cyclus van 27 dagen gehad), moet ik dus ECHT AAN de 9de weekjes bezig zijn, maar ik hb zo het gevoel dat ik al veel verder ben.
Aangezien mijn buik zo opgezwollen is,( is gewoonweg dik) en als ik dan op sites lees, heb ik de klachten van iemand die 3 weken verder is.
Misschien komt he dat ik metde andere zwangerschappen weinig last heb gehad.
Moet de 30ste maart naar de verloskundige.
ben dus wel erg benieuwd.
Heb wel sinds kort een 'tweelingsyndroom'.
Ik droom erover dat het een tweeling is en toevallig hadden we vorige week een ei en daar zat een tweeling dooier in, dus we aten later op de week weer eieren, was heel het pak een doos met tweelingeieren..hihihii.....( dat ff tussendoor).
Nou ik moet maar gewoon afwachten denk ik.
groetjes aan iedereen en veel succes met de zwangerschappen...
Ps: Hoe is het met jullie sexgevoelends???
Vind het zo zielig voor mn vriend, voordat ik zwanger werd, wilde ik perse om de dag en dat deden we ook, maar nu...NU WORD IK AL MISSELIJK als ik eraan denk, echt stom, want ik ben gek op sex!
Ook heel raar, want ik word gewoon niet nat( sorry voor het onsmakelijke detail).
Zijn er ook vrouwen die hier ook last van hebben?
met mn vorige 2 zwangerschappen moesten ze me van hem aftrekken,....hihihi