Zou ik verder zijn?

A

Anoniem

Guest
hey allemaal,
Ik heb een klein vraagje, misschien kan iemand mij helpen.
Ik heb het gevoel dat ik verder ben dan 9 weken( ben dan nu aan de 9de week bezig!)
maar volgends mijn berekening kan dat niet.
Ik ben 22 januari voor de laatste keer ongesteld geworden en de 18de fefebruari achtergekomen dat ik zwanger ben.
Dus volgends de berekening ( heb een cyclus van 27 dagen gehad), moet ik dus ECHT AAN de 9de weekjes bezig zijn, maar ik hb zo het gevoel dat ik al veel verder ben.
Aangezien mijn buik zo opgezwollen is,( is gewoonweg dik) en als ik dan op sites lees, heb ik de klachten van iemand die 3 weken verder is.
Misschien komt he dat ik metde andere zwangerschappen weinig last heb gehad.
Moet de 30ste maart naar de verloskundige.
ben dus wel erg benieuwd.

Heb wel sinds kort een 'tweelingsyndroom'.
Ik droom erover dat het een tweeling is en toevallig hadden we vorige week een ei en daar zat een tweeling dooier in, dus we aten later op de week weer eieren, was heel het pak een doos met tweelingeieren..hihihii.....( dat ff tussendoor).
Nou ik moet maar gewoon afwachten denk ik.
groetjes aan iedereen en veel succes met de zwangerschappen...
Ps: Hoe is het met jullie sexgevoelends???
Vind het zo zielig voor mn vriend, voordat ik zwanger werd, wilde ik perse om de dag en dat deden we ook, maar nu...NU WORD IK AL MISSELIJK als ik eraan denk, echt stom, want ik ben gek op sex!
Ook heel raar, want ik word gewoon niet nat( sorry voor het onsmakelijke detail).
Zijn er ook vrouwen die hier ook last van hebben?
met mn vorige 2 zwangerschappen moesten ze me van hem aftrekken,....hihihi

hallo nancejuh

ik zit ook in m'n negende week en ik heb ook een "dikke buik".
dat komt omdat je darmen plaats aan het maken zijn die drukken nu naar boven.
ik zal niet zeggen dat je niet langer bent maar het is dus normaal dat je zo'n dikke buik hebt.

groetjes cindy

hoi hoi
ja mischien is het wel een tweeling,kan natuurlijk best.wa betrefd de sex dit heb ik ook hoor.
ben nu 29weken zwanger en heb er tottaal geen behoefte aan terwijl ik bij de andere vier toch echt wel zin had.
dit geeft ook wel eens problemen met mijn man want hij heeft ook behoeftes.zo zie je maar weer dat elke zwangerschap anders is he.
liefs sil

Hallo
Ik denk dat je buik opzet door je darmen, alles gaat ruimte maken voor je kleintje.
En je weet pas echt hoever je bent als je de termijn echo heb gehad. Dit is rond je 12e week.
Ik had toen ik zwanger was ook geen behoefte meer aan sex, terwijl ik ervoor niet vies van was.
Wij hadden ook om de dag sex om zwanger te worden en ik wist dat we zwanger waren en t voelde niet lekker meer en ik moest er niet aan denken.
Me man had zich erbij neer gelegt en ik denk dat we tijdens heel me zwangerschap misschien 10 keer sex gehad hebben.
Ja je moet niet iets doen wat je niet wil.. Praat erover dan snapt de man je ook wel.
Ik ben erg benieuwd of je een tweeling krijg of niet, had kan ook zijn dat je t stiekem ergens graag wil en er daarom over droom...

Bij mijn man komen tweelingen voor in de fam. dus ik was benieuwd of ik een 1 of 2ling kreeg, gelukkig maar 1tje het is me eerste.
Geniet van je zwangerschap en succes met de echo over paar weekjes dan weet je alle antwoorden op je vragen.
dees 37w4d

hoi nancjuh,
over het stadium van je zwangerschap kan ik weinig zeggen,maar ik wou ff ingaan op de sex.ik heb ook erg graag sex,maar heb nu veel last van mn buik enzo,maar wil toch nog wel sex omdat ik anders toch wel een soort "afstand" voel en dat vind ik niet prettig.wij doen nou gewoon een voor mij relaxed standje,ik op mn zij en dan hij achter me.ik word sinds mn zwangerschap ook niet meer nat,maar niet omdat ik niet opgewonden ben ofzo.wij gebruiken nu glijmiddel.maar als je geen zin hebt moet je t gewoon niet doen he.1 troost:veel vrouwen krijgen met 3/4 maanden zwangerschap weer zin.
groetjes kari
ps:samen knuffelen en fantaseren over de baby is misschien wel meer waard nog dan sex.

Terug
Bovenaan