zou ik weer zwanger kunne zijn??

A

Anoniem

Guest
hee dames

ffies een vraagje,

ik ben 29augustus gestopt met mn pil,1september ongi geworden en daarna direkt aant klussen gegaan...

nu had ik gister een dag dat ik telkens slijm had met rossig erin een paar dagen hier voor had ik een grote druppel bloed(wat echt niet meer van mijn ongi was)

en ik moet sinds 3dagen weer veel plassen

herkennen jullie dingen hieruit van de zwangerschap?ik weet wel dat ik bij caithlyn ook mega veel moest plassen,maar wat is die slijm

nou hoor van jullie

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

hallo,

Wat leuk dat jullie weer  zwanger proberen te worden.
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik geen antwoord heb op jouw vraag.
Ik neem aan dat je het niet zo snel kan voelen, maar ik weet het natuurlijk niet zeker.
Iedereen is anders en als je al een keer zwanger bent geweest, zal je het misschien eerder merken, maar zo snel...???
Misschien  was het je  ovulatie, want die ligt toch ongeveer op de helft van je cyclus.
Ik weet ook niet hoe snel je de eerste keer zwanger was?
Als dat na een maand ofzo was, kan je nu misschien wel zwanger zijn.
Dus hoe moeilijk het ook is, afwachten lijkt mij het enige wat je kan doen.
Leuk en spannend!!!
Ik hoop snel van je te horen dat je een positieve test hebt.
Succes!!!!

Groetjes suus

quote: suno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2008 15:10:01'));

hallo,

Wat leuk dat jullie weer  zwanger proberen te worden.
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik geen antwoord heb op jouw vraag.
Ik neem aan dat je het niet zo snel kan voelen, maar ik weet het natuurlijk niet zeker.
Iedereen is anders en als je al een keer zwanger bent geweest, zal je het misschien eerder merken, maar zo snel...???
Misschien  was het je  ovulatie, want die ligt toch ongeveer op de helft van je cyclus.
Ik weet ook niet hoe snel je de eerste keer zwanger was?
Als dat na een maand ofzo was, kan je nu misschien wel zwanger zijn.
Dus hoe moeilijk het ook is, afwachten lijkt mij het enige wat je kan doen.
Leuk en spannend!!!
Ik hoop snel van je te horen dat je een positieve test hebt.
Succes!!!!

Groetjes suus

hoi hoi

tnx..en bij caithlyn was ik binnen 3weken zwanger na pil stop dus ja ik weet ook niet

groetjes

Als het inderdaad halverwege je cyclus is, kan het je eisprong zijn. Die kan soms gepaard gaan met een paar druppels bloed.
Dus ik hoop dat je die dagen flink geklust heb hihi.

Nou slik ik de pil, maar hier ook iemand die weer veel moet plassen, borsten zijn weer opgezet, ben ontzettend moe  en ik heb weer vreetbuien. Ik begin sterk te twijfelen of die pil wel zn best doet.
Het is dezelfde pil als voor mn zwangerschap, maar helemaal verttrouwen erin heb ik niet
En hoewel we graag een tweede willen, wil ik nog ff een jaartje ofzo wachten.
Laat je het weten als je weer nieuws heb?

Liefs Reneke

hoi,
dat slijm hoort bij je vruchtbaarheid.
Als je net ongesteld ben geworden, is je baarmoederhals hard en hoog en heb je geen slijm, vochafscheiding, en heb je vaak een lage temperatuur.
Als je vruchtbaar ben, eisprong heb gehad, dan is je baarmoederhals laag en zacht en kan je bij sommige vrouwen voelen dat deze ook een stukje open is gaan staan.
Dan heb je veel slijm/ vochafscheiding, dat kan bij de ene vrouw dik en wit zijn maar kan variëren tot helder/ doorzichtig en zo flexebil als rauw eiwit, tot alleen maar voch wat je verliest, dit is per vrouw verschillend, ook je temperatuur gaat omhoog.
als je, je eisprong gehad heb, kan je slijm/ vochafscheiding wat geel variërent tot donkerrood kleuren.
ook kan je bij je eisprong last hebben van je borsten en steken in je zij/ buik.
het slijm/ vochtafscheiding word weer minder naarmate je vruchtbaarheid weer over is.
en je baarmoedermond word na je vruchbare periode weer hard en hoog.
Je temperatuur blijft wel hoog tot je ongesteld ben geworden, op je 1e ong. dag zakt deze weer.

Ik hoop voor je dat het klussen succes heeft gehad voor je!
Het vele plassen herken ik bij mezelf wel van het begin van de zwangerschap, maar ook nu heb ik nog sommige dagen.

ik hoop dat je wat aan de uitleg had,
veel succes met verder klussen!

liefs marina

Terug
Bovenaan