Zou ik weer zwanger zijn?

A

Anoniem

Guest
Dag dames, helaas hebben ze in de zomervakantie mijn zwangerschap moeten beeindigen en heb in augustus te horen gekregen dat ik weer zwanger mag worden. Dus we hebben flink geklust. Ben laats weer voor het eerst ongesteld geweest, na mijn zwangerschap en vorige week was ik weer vruchtbaar. Heb al twee dagen dat ik continu naar de wc moet en nu begin ik ook last te krijgen van mijn buik. Deze symtomen had ik de vorige keer ook. Zou ik weer zwanger zijn. Ik hoop het zo. Volgende week kan ik testen. Ben zo benieuwd.

Hey!

Spannend hoor!! Ik hoop het voor je!! duim duim duim!!
Wachten duurt zoooooo lang......

Groetjes Mama30

Hoi Zonnestraal.

Ik hoop echt voor je ,dat je weer zwanger bent.
Ze zeggen dat je na zwangerschap,miskraam,extra vruchtbaar bent,nou bij was het niet het geval jammer genoeg,in juni miskraam gehad,en ik kan ook volgende week testen,dus ook voor mij weer spannend,maarja dat wachten he,de dagen zijn niet vooruit te branden vind je ook niet?
Maar hopen voor iedereen,die nog moet wachten,dat de dagen snel voorbij gaan,en allemaal een positieve test in handen mogen krijgen.
Succes met wachten voor allemaal.

liefs-mexx

Heyz spannend hoor wanneer hebben jullie nod?
Ik 20 september.... nog 6 daagjes ook ik heb last van mn borsten en steken in mn onderbuik?

liefs sin

Hoi Dames, gister ben ik weer eens naar de huisarts gemoeten, heb flinke blaasontsteking. heb een kuur gekregen van 30 tabletten, gelukkig wel tabletten die niet schadelijk zijn voor een eventuele zwangerschap. vandaag heb ik continu last van gerommel in mijn buik. Ik durf niet echt te hopen maar ergens zegt een stemmetje dat er iets aan het groeien is. We zien wel. als alles klopt zou ik 19 september mijn nod hebben, maar hoop natuurlijk dat het niet doorzet. groetjes

dag zonnestraaltje wat rot voor je dat je je zwangerschap heb moeten afbreken   ik heb zelf eind juli een mk gehad ik hoop voor je dat je nu toch zwanger bent ik duim voor je laat je het weten

Terug
Bovenaan