Zou ik zwanger kunnen zijn?

<p>Hallo allemaal,</p><p>kunnen jullie mij misschien advies geven? Ik kan het er namelijk niet met iemand anders over hebben aangezien niemand nog iets weet van de kinderwens van mij en mijn man. </p><p>Vandaag een week na mn eisprong voel ik mij niet al te best. Gister storte ik in van hoofdpijn en vermoeidheid en ben overdag gaan slapen. Vandaag is mijn buik pijnlijk, alsof mijn baarmoeder pijnlijk aan voelt. Met opstaan kreeg ik er ook twee steken doorheen. </p><p>Mij heb net mijn clearblue ovulatie test gepakt en die gaf een knipperende smiley. Later heb ik een zwangerschapstest geprobeerd maar die pakte sowieso negatief uit wat ook logisch is, het duurt nog een week voor ik ongesteld word. Wie herkent dit?   </p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Als je ombeschermd seks hebt gehad kan je zwanger zijn, dit lijkt me een logisch gevolg.
Maar vergeet niet dat je lichaam je enorm voor de gek kan houden, zeker als je het graar wilt.
Normale 'kwaaltjes' die je normaal gesproken niet zou opmerken kunnen nu allemaal duiden op dat ene wat jij graag wilt, waarschijnlijk ben je in je hoofd ook constant bezig met het zoeken van een signaal van je lichaam dat bevestigd dat je zwanger kan zijn.Maak je niet te druk, over een aantal weken weet je wat de stand van zaken is.
Heel spannend allemaal, ik weet hoe je je voelt... maar let it go!
 
 
Probeer jezelf niet gek te maken. Zwangerschapskwaaltjes kunnen in het begin ook menstruatiekwaaltjes zijn. Hopelijk heb je volgende week een positieve test in handen.
Succes! 
 
Bedankt voor jullie lieve reacties. 
Het is alleen niet perse dat ik er heel de dag mee bezig ben. We hebben er geen haast mee. Het voelde echt als een soort eisprong of iets maar dan met vreselijke vermoeidheid. Kan het misschien zijn dat ik twee eisprongen heb gehad? Ik ga er zeker niet vanuit dat ik de eerste ronde gelijk zwanger zou zijn maar de klachten beangstigen mij soort een beetje. En natuurlijk een beetje voorpret en spanning houd het wel spannend. ?
 
Terug
Bovenaan