Zou ik zwanger kunnen zijn!?

<p>Hallo lieve iedereen, Zoals vele probeer ik zwanger te raken. Deze week zou ik officieel ongesteld moeten worden en dit nog niet het geval. Wel ervaar ik menstruatie achtige pijn: krampjes in mijn baarmoeder en net boven het schaambod.. maar geen teken van menstruatie. Daarentegen de afgelopen twee weken wel de volgende symptomen: gevoelige borsten, zo nu en dan een misselijkheidgolf, veel afscheiding, hele actieve darmen, hoofdpijn, vermoeidheid en een opgeblazen gevoel.  Wat kan dit zijn? Ik wil mezelf niet voor de gek houden. Is het een slecht teken dat ik deze 'menstruatie-achtige' pijnen voel in de week dat ik ongesteld zou moeten worden?  Ik hoor het graag. Liefs, Julia</p>
 
Ik had dat ook bij de eerste. Ik dacht dat ik elk moment ongesteld kon worden, want zo voelde het! Maar een paar dagen later toch maar getest en wat bleek; in 1x raak. Het kan dus wel!
 
Hoi Julia,
Er is altijd een mogelijkheid natuurlijk. Ik heb ook menstruatie achtige krampen gehad toen mijn menstruatie eigenlijk zou moet komen en bleek toen zwanger. Ik heb de test zelf vrij vroeg gedaan. Een test van de Action! Die geeft een heel licht streepje mocht er al wat hormoon in je urine te vinden zijn. Maar het kan ook zo zijn dat je net wat te vroeg bent met testen natuurlijk. Heb je al een test gedaan?
 
Hallo Zoe,
Heel erg bedankt voor je reactie. Ik heb nog geen test gedaan. Ik had voor mijzelf besloten dat wanneer ik zondag nog niet ongesteld zou zijn op maandagochtend een test zou doen. Maar nu ik deze menstruatie-achtige krampen ervaar maakt het mij wel onzeker.
 
 
Hallo Zoe,
Heel erg bedankt voor je reactie. Ik heb nog geen test gedaan. Ik had voor mijzelf besloten dat wanneer ik zondag nog niet ongesteld zou zijn op maandagochtend een test zou doen. Maar nu ik deze menstruatie-achtige krampen ervaar maakt het mij wel onzeker.
 
Onzekerheid is ontzettend rot. Ben je altijd regelmatig ongesteld geweest? En weet je ongeveer welke dag je menstruatie nu zou moeten beginnen?
 
Terug
Bovenaan