Zou ik zwanger kunnen zijn?

<p>Goedemorgen allemaal,</p><p> Ik ben compleet van slag. 20 jaar geleden probeerden we samen zwanger te raken. Dit is nooit gelukt en inmiddels zijn we adoptie en pleegkinderen rijker. En erg gelukkig met elkaar!</p><p>Ik ben 40 en mijn man is 50!</p><p> </p><p>Nu het volgende.....mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was op vrijdag 21 december of zaterdag 22 december. Als 14 dagen later mijn eisprong was dan was dat op donderdag 4 januari of vrijdag 5 januari.</p><p>Op die vrijdag hadden we sowieso sex. </p><p>Nu dus vier dagen later merk ik ineens (gisteren) dat ik heel lichtroze afscheiding had. (Nooit gehad) Ik ging googelen of dat een infectie kon zijn en lees ik ineens van alles over innestellingsbloeding. Ook had ik gisteravond enorm maagzuur en het idee dat ik moest overgeven. Dat is nu weer weg trouwens. Zou ik nu zwanger kunnen zijn? Als dat zo is dan is het wel echt een wonderkindje en zal het zeker, ondanks onze leeftijden, erg welkom zijn. Ik denk dat het op handen gedragen zal worden door onze andere kinderen. Ik ben wel erg benieuwd....</p>
 
Tsja alles kan, dus zou even testen, anders weet je t niet. Met ochtendurine heb je iig een duidelijke uitslag.
 
Wauw dat zou echt wel heel bijzonder zijn. Alleen 4 januari en dan 7 januari innesteling zou wel erg snel zijn. Normaal dacht ik na zo’n 9 dagen? Nog even weekje lang wachten met testen gok ik! 
 
Ik zit nu een week voor NOD en heb lichtroze afscheiding.(innesteling?) Lage rugpijn (heb ik echt nooit , druk op borsten neemt af terwijl dat nu altijd begint een week voor menstruatie. Ik snap er niks meer van en ben blij dat ik over een week kan testen.
 
Terug
Bovenaan