Zou ik zwanger kunnen zijn?

<p>Hoi meiden,</p><p>Even een vraagje.. Ik hou sinds februari mijn cyclus in de gaten voor een 2de kinderwens (als het ons gegund is ?) . </p><p>Mijn cyclus ziet er als volgt uit</p><p>13 feb-18 feb </p><p>16 maart -21 maart </p><p>18 april-23 april </p><p>Gemiddeld dus lengte van 32 dagen.</p><p>Ik heb zondag 3 mei en dinsdag5 mei gemeenschap gehad, ik was niet aan het kijken naar mn vruchtbare dagen eerlijk gezegd. Achteraf zag ik wel in de app dat rond 6 mei mn ovulatiedag was. Ik heb die dag ook wat steken gevoeld links en rechts in mijn onderbuik, zou dit ovulatiepijn kunnen zijn? Heb ik eigenlijk nooit. Alleen bij de zwangerschap van mn zoontje ook gevoeld toen het raak was (bleek later dsg van ovulatie te zijn). Ik geef op dit moment ook nog borstvoeding,ik merk dat in de avonden ik hele gevoelige borsten heb sinds 3 dagen. Mijn zoontje drinkt in de ochtend zonder problemen. Sinds de 3 dagen wilt hij in de avond bijna niet of helemaal niet drinken. Kan dit iets met een evt zwangerschap te maken hebben?</p>

Met de gewone kv test testte is 6 dagen voor nod al positief bij mn zoontje.. dus dat kan idd maar ben benieuwd of mn kwaaltjes op een zwangerschap lijken. Had bij de 1ste ook een innestelingsbloeding, nu niks gehad.

Terug
Bovenaan