Zou ik zwanger kunnen zijn??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben sinds een  14-april-07 gestopt met de pil.

Ik had eigenlijk verwacht deze week ongesteld te worden, maar ik ben het nog niet.

Kunnen jullie me misshcien op weg helpen? Ik ben nog niet echt bezig met NOD-lijsten etc, (weet ook nog niet hoe het werkt). Maar de vorige maanden werd ik ongesteld op:

17-april-07
13-mei-07
en 8-juni'07

Ik weert dat het misschien snel is om te verwachten dat ik nu zwanger zou zijn, maar ik voel nog helemaal geen ongesteldheid opkomen en voel me verder hardstikke goed. Geen zwangerschapkwaaltjes ofzo.

Ik heb wel afgelopen zondag een test gedaan en die zei: niet zwanger.

Ik hoop dat iemand me wat info kan geven.

Wanneer kan ik bijvoorbeeld beter weer een test doen?

Liefs mij

je had de 3e weer ongi moeten zijn? Test nog eens.
misschien  had je nog niet genoeg hormoon in je lichaam.

Secret Mission

Hoi Hoi,

Mag ik vragen hoe je aan die datum komt??

Mijn vriend en ik zijn namelijk nog niet helemaal bezig met kinderen.  Ik ben wel gestopt (omdat ik ook die hormonen uit mijn lijf wil) en we vrijen nu met condoom.
We krijgen namelijk eind volgend jaar de sleutel van ons nieuwe huis en daarna willen we eigenlijk gaan kijken of het lukt om zwanger te raken.  

Ik denk dat ik  zondag weer een test doe. Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.  

Eigenlijk hoop ik  stiekem wel een beetje dat ik zwanger ben,  mag dat??  
Het is toch zo'n mooi idee dat er iets in je groeit!
(voor vriend lief zal het  een van de grootste schokken zijn denk ik, maar het is welkom, we zijn tenslotte 26 en 25  en  oud genoeg, we hebben al een huis en plek, dus dat zit goed)

Liefs mij

Hey maak je nog niet te druk ik was 24 dagen overtijd toen ik pas genoeg
hormonen in me lichaam had weet sinds eergistere dat k zwanger ben kan tussen de 5 en 8 weken zitten dat hoor ik nog maar ik heb pas sinds 1 week echt kwaaltjes!!!

Hoop dat je er wat aan heb!!

xxx

Nou, ik wacht nog gewoon even af, al vind ik het nu wel heel spannend worden. Wat als ik nu wel zwanger ben. Ik zou het echt super leuk vinden als is het eerder dan we eigenlijk in gedachten  hadden.

Ik kan er wel moeilijk met mijn vriend over praten. Hij praat er gewoon niet over terwijl ik niet kan werken en slapen omdat ik er steeds aan denk. Als ik naar de wc loop hoor ik gewoon dat het niet zo is. Wat zal het tegenvallen als ik toch ongesteld word. Hij is er ook gewoon van overtuigt dat het door de pil komt en ik niet zwanger ben.

Zo ik ben het weer even kwijt.

Hoi Ninthe,
Om te weten hoe lang je cyclus is, hoef je alleen maar het aantal dagen te tellen.
Dus:
van 17 april naar 13 mei is 28 dagen.
van 13 mei naar 8 juni is 26 dagen.
van 8 juni naar vandaag is al 34 dagen...
Dus op dit moment heb je 28 - 26 - 34
Tja... die 34 ligt wel erg uit de richting he...
Als je het graag wilt, hoop ik voor je dat het goed nieuws is. Test inderdaad nog een keer over een paar dagen als de RD er nog niet zijn. Wie weet het je dan een ander resultaat ivm het gehalte van het hormoon.
Succes,
Liefs Maud

He he,

Even een up date, Ik ben het weekend ongesteld geworden helaas.

Ik had zo gehoopt dat ik zwanger zou zijn, maar ja. Even wat tranen wegslikken en door met het leven. Nu maar hopen dat vriend snel over kinderen begint en we het echt officieel kunnen gaan doen voor het eggie.

Liefs mij

Terug
Bovenaan