zou ik zwanger kunnen zijn

A

Anoniem

Guest
hee dames ff een vraag

29aug ben ik gestopt met de pil 3dagen daarna werd ik ongi,daar mijn ongi had ik 4a5dgn later een druppel bloed ineens (ik dacht mss een innestelling) en daarna had ik witte slijm met rossig erin.

en nu laatste paar dagen heb ik alleen helder wit slijm,moet vaker plassen en ben moe(al kan dat moe zijn ook door verhuizen komen)

bij caithlyn was ik ook meteen zwanger wie herkend dit???

liefs mama van caithlyn

hey patricia,

als jij dan op 1september ongesteld bent geweest dan lijkt het me iets te snel dat je nu al zwanger zou kunnen zijn want je zit pas op dag 19 van je cyclus,en natuurlijk zou je wel eventueel zwanger kunnen zijn maar dat kan je inprinciepe nog niet testen daar is het iets te vroeg voor!
en als jij 4a 5dagen na je ongi een bloeding heb gehad dan lijkt het me stug dat dat een innestelingsbloeding is geweest,dan moet jij wel een verschrikkelijke korte cyclus hebben,mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen en dat is een normale cyclus.
en een eiersprong komt nooit direct na je ongi,anders zou dat betekenen dat jij meteen na je ongi al super vruchtbaar bent.

en over het slijm;dat heb ik ook...weet natuurlijk niet of dat exact het zelfde slijm is maar het klinkt hetzelfde...

ik wil je echt niet ontmoedigen hoor,want ik hoop dat we allemaal zwanger worden hier!

ow ja die druppelbloed,dat kan ook ''oud'' bloed zijn he?!

maar ik duim voor je hoor!

hoi hoi

nee de druppel was geen oud bloed dat weet ik zeker want was heel helder rood tleek niet eens op mn ongi bloed,maargoed ik wacht het gewoon even af maar heb er aan de ene kant wel een goed gevoel over,bij caithlyn voelde ik het ook meteen

nou gaan we samen voor mekaar hopen haha

liefs

owja met caithlyn was mijn laatste ongi op 27mei en 8juni ben ik zwanger geraakt volgens de echo,s en was 1maart uitgeteld maar caithlyn is geboren op 3maart

en voor caithlyn ben ik ook nog door de pil zwanger geraakt waardoor ik na 12weken een miskraam kreeg

dus ik weet dat het mogelijk is

dus als je zelf weet dat het mogelijk is, weet je eigenlijk ook al het antwoord op je eigen vraag... Het lijkt me wel snel, maar blijkbaar heb jij af en toe een extreem korte cyclus, dus gewoon even afwachten lijkt me... succes!

Terug
Bovenaan