Zou ik zwanger kunnen zijn?

A

Anoniem

Guest
<p>Mijn vriend en ik zijn sinds oktober 2020 aan het proberen om zwanger te raken. Tot nu toe is mijn cyclus helaas onregelmatig (tussen de 25 en 30 dagen). Vandaag zit ik op dag 28 van mijn huidige cyclus. <br />Afgelopen zondag was ik de hele ochtend duizelig en een beetje licht in m’n hoofd en ik moest ontzettend vaak plassen. Ik denk dat ik wel 14 keer naar de wc ben geweest. En ik heb toen ‘s ochtends ook 1 keer kramp gehad (al zat ik toen wel te poepen haha). Ik dacht toen gelijk, misschien is de wel de innesteling??</p><p>En nu ben ik al 2 dagen constant aan het boeren. Zou het zo zijn dat ik zwanger ben? Ik durf het haast niet te hopen. Als ik over 2 dagen nog niet ongesteld ben dan ga ik een test doen.</p><p>Wat zijn jullie ervaringen met symptomen van innesteling en vroege zwangerschapssymptomen? Denken jullie dat ik zwanger zou kunnen zijn?</p>

Nou ik hoop het voor je, al zou ik niet teveel afgaan op klachten.. hier waren zere tepels het eerste symptoom. Jouw klachten herken ik niet, maar lijken me ook wat vroeg. Evenwel hoop ik voor je dat t raak mag zijn!

Ik hoop ook voor je dat het raak is! Bij mij waren er geen symptomen, behalve echt bizarre honger midden in de nacht. Daaraan herkende ik het ook de tweede keer weer. Zo heeft iedereen dus een beetje eigen symptomen denk ik ;).
Ik duim voor je voor een positieve test.

Spannend hè! Maar het zou zomaar kunnen!

Ik had dezelfde klachten. Beide zwangerschappen was ik in het prille begin ook poepchagrijnig. Frustrerend dat de zwangerschapstest twee keer negatief uitwees. Ik dacht dat ik gek werd want ik wist het eigenlijk zeker.. gelukkig kreeg mijn gevoel toch gelijk..

Sterkte met het afwachten!! Ik hoop voor je dat het is gelukt! ?

Terug
Bovenaan