Zou ik zwanger kunnen zijn?

A

Anoniem

Guest
Hoiii allemaal..

Ik ben een trotse moeder van 3 zoontjes (de jongste is nu bijna 9 maanden). Een druk leven, maar hartstikke leuk, ik geniet enorm van de kinderen. Nu zit ik een beetje in spanning, want sinds de geboorte van onze jongste zoon, hebben mijn man en ik geen voorzorgsmaatregelen genomen, dus geen anticonceptie, maar wel "redelijk veilig" zoals wij dat noemen hahaha..

Maar vandaag zou ik ongeveer ongesteld moeten worden, maar nog niets. Wel zere borsten en zeurende buikpijn. Gisteren stiekem even zo'n goedkope test gedaan, en bovenin zie ik dat er een stukje paars gekleurd is. Toch kan ik verder geen streepje ontdekken. Maar ik twijfel nu wel, omdat bovenaan toch wel vrij breed een paars stipje zichtbaar is. O jeee.. wel spannend hoor..

We wachten af.. ( - :

Oh jee wat spannend! Zouden jullie nog een vierde kindje willen? Dan is het een leuke spanning natuurlijk! Maar om antwoord te geven op je vraag.. Misschien heel flauw maar natuurlijk kan je zwanger zijn.. je hebt sex zonder voorbehoedsmiddelen.. ik zou even een iets duurdere test halen en opnieuw testen.. dan weet je het zeker!

Spannend........lk kan je helaas niet vertellen of de test nu wel of niet positief is. Zou nog een testje wagen als ik jou was

Ga ik zeker doen.. vind het wel spannend hoor.. geweldig als er nog een kleintje bij zou komen. Mijn man kan alleen niet zo goed tegen al die drukte. Ik kan over het algemeen alleen maar genieten van de kinderen.. maar soms denk ik 4!!!! Kan ik dat wel aan. Eerst de test maar is afwachten. We zijn niet bewust aan het "klussen" voor een vierde. Maar onbewust weten we natuurlijk heel goed dat ik zwanger kan raken... we wachten af. (-:

Ik had namelijk de dag dat ik ongesteld moest worden ook net wat je aangaf een '' paars stip, licht iets te zien''' 3 dagen erna nog niet ongesteld en getest en toen kwam er een goede zichtbare streep te staan. dis is helaas naar 5,5 wk een miskraam geworden.

Maar het zou kunnen dat je zwangerschaphormoon nog laag is en na een aantal dagen beter zichtbaar is.

spannend!!

Liefs

HELAAS... vanavond ongesteld geworden. Stiekem wel balen hoor.. we gaan gewoon weer verder genieten van onze 3 jongens..! Dat deden we natuurlijk al... wie weet ooit nog een 4e. Thnx voor jullie berichtjes.. heel veel succes!!!!!

Terug
Bovenaan