Zou ik zwanger zijn met een heeel licht streepje???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw hier... ik ben 27 en ik woon in groningen.
ik heb vanmiddag mijn eerste test gedaan. nu zag ik in het begin niets en even later , 15 min later, toen ik goed keek zag ik een licht streepje. nu moet ik pas over 5 dagen ongesteld worden maarja..ik kon niet wachten!
herkent iemand dit?? zou ik zwanger zijn?
morgenochtend ga ik weer een test doen.

Ik hoop het zo!

Groetjes san

Hee San,

Van harte welkom hier op het forum..

Wat betreft je vraag:
Meestal staat er in de gebruiksaanwijzing van de zwangerschapstest hoelang je naar de streepje mag kijken, maar naar mijn idee is 15 minuten te lang...
Ik heb namelijk weleens gehoord dat de urine geabsobeerd word en dat en daarom dus een streepje kan verschijnen na langere tijd, maar aan de andere kant is het wel weer zo als je niet zwanger bent heb je dat hormoon ook niet in je urine zitten.
Misschien een idee om zowiso eens de digitale test van clear blue te gebruiken? Die geeft gelijk aan wel of niet zwanger.
En een paar dagen voor je nod, tsjah de een of andere test is daar weer net iets gevoeliger voor, ikzelf heb 1 dag voor mijn nod positief getest.

Succes in iedergeval!
Liefs Maaike

Hoi San,

Ik denk inderdaad dat het na 15 minuten wachten te lang heeft geduurd. Ikzelf test met clearblue en die is gewoon heel erg helder (helaas bij mij nog niet zwanger). Ik zou nog even wachten op je NOD, dan heb je daarna veel meer zekerheid. Het is lastig ik weet het maar wel het beste. Dan behoed je jezelf voor een teleurstelling.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Heel veel succes en vruchtbaarheid gewenst :)

Liefs Linda

Hoi Maaike en Linde,

Dankjewel voor jullie reactie.

Ik heb vanmorgen weer een test gedaam, dit streepje was veel duidelijker. Ik heb hierna de dokter gebeld en volgens mijn dokter en de assistente ben ik zwanger!!!!
Ik ben zooooo blij!!! Wel is het zo dat de dokter zei; je moet nu hopen dat het lichaam het eitje niet afstoot want dan wordt je alsnog ongesteld a.s. maandag. Dus ik hoop dat mijn lichaam het eitje vasthoudt. Zo spannend...
Sinds vanmorgen weet ik dat ik zwanger ben en ik moet het echt nog verwerken ofzo... wennen aan het idee en tegerlijkertijd ben ik voorzichtig want toch een beetje bag dat ik toch ongesteld wordt... en dan is de teleurstelling groot. Mocht ik ongesteld worden dan ga ik nooit meer testen op deze manier. Ik wacht voortaan als ik overtijd ben.. wie weet is dat pas over 2 a 3 jaar als we aan een tweede gaan denken.
Bij mijn moeder was het ook in 1 keer raak, bij alle drie kinderen. Misschien toch erfelijk? Ik ben in ieder geval erg blij.. maar ik voel ook van alles...
ik voel mijn buik, mijn borsten, en misschien heel vies...maar ik laat heel veel scheetjes..heeeel veeeel. is dat normaal?

nou ik ga nu naar het andere forum over zwanger zijn...(en ik hoop dat ik hier volgende niet meer terug kom :)  wel bedankt voor jullie reacties en ik wens iedereen veel vruchtbaarheid toe.

groetjes san

Scheten laten kan hoor!
Heb ik 41 weken gedaan, whahaha!

Gefeliciteerd!

Rimke
Mama van Maudy, 8-9-2008

Terug
Bovenaan