zou ik zwanger zijn?????

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

Ik lees hier meerdere malen per dag en af en toe plaats ik wat, maar ben nog niet echt actief!! Ik zal me toch even voorstellen. Ik ben 27 jaar en heb een zoontje van bijna 20 maanden. Ik heb in aug '05 en nov'05 een miskraam gehad en wacht nu dus op mijn 4e zwangerschap.

Maar ik hoop dat jullie antwoord weten op het volgende. Ik zit vandaag op dag 29. Ik denk dat ik woensdag of donderdag ongi moet worden. Ik heb al een week last van steekjes in mijn buik en geen last van pijnlijke tepels. Terwijl ik dat normaal gesproken al vanaf mijn eisprong heb. Nu bedacht ik me net dat ik nog een ovulatietest had liggen. En in mijn achterhoofd wist ik dat er hier meiden zijn die een ovulatietest als zwangerschapstest gebruiken, omdat de LH-waarde dan hoger is dan wanneer je niet zwanger bent. Ik had op dag 15 een positieve ovulatietest. Nu heb ik net die laatste test gedaan, emn wat denk je: er is een tweede streep te zien. Wel niet zo duidelijk als tijdens de eisprong, maar toch duidelijk aanwezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat kan dit betekenen? Moet je voor een zwangerschap een net zo duidelijke 2e streep hebben als tijdens de eisprong?

Ik denk dat ik vrijdag ga testen. Tenminste als ik dat redt. Ik heb er namelijk nog 1 thuis.

O, ja dit is de eerste maand dat ik tarwekiemoliecapsules gebruik!!! Wonderspul????

Ik hoop dat jullie reageren!!!

Groetjes Tamara

Hoi Tamara,

Ik denk dat ik je wat goede hoop kan geven!! Je hebt in je urine altijd LH. daarom moet bij een ovulatie de teststreep ook donkerder of dezelfde kleur hebben zodat je weet dat de LH erg hoog is. Ik weet niet of je duidelijk verschil kunt zien met bijv. de testen die je op dag 13 ofzo hebt gedaan?
Ik ben helaas zelf vorige maand geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar heb toen ik zwanger was ook voor de grap nog een ovu-test gedaan en toen was die streep super duidelijk en donkerder dan de controlestreep. Ik was bang dat dat zou duiden op een miskraam dus heb een online verloskundige om raad gevraagd en deze gaf als antwoord dat de 1e 10 weken van je zwangerschap het LH ook erg hoog is.
Hoop dat dit iets betekent voor je en dat het dan natuurlijk allemaal goed mag gaan!

Groetjes ineke

Hoi Ineke,

Bedankt voor je reactie!
Wat vervelend voor jullie van die buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb jou verhaal hier gevolgd. Tijdens mijn 2e mk waren ze hier ook bang voor! Ik lees hier heel veel, maar reageer niet zo vaak. Ik ben namelijk bang dat wanneer ik me er teveel mee bezig hou, dit   mijn cyclus beinvloedt. Maar ja als ik lees hou ik me er ook nog veel mee bezig. Het is moeilijk om afstand te doen van het forum.

Maar je mijn tweede streep was niet duidelijker dan de eerste, maar ja dat had ik bij mijn eisprong ook niet. Maar door de buikpijn wist ik dat ik wel een eisprong gehad had.

Ik ben bang dat ik nog een paar daagjes geduld moet hebben.............

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan