zou ik zwanger zijn

A

Anoniem

Guest
Hale lieve meiden.

nu al 4 dagen over tijd (32 dagen) mijn langste cyclus ooit was 29 dagen ook na het ontpillen liep de cyclus de eerste maand al weer goed.

ik heb echter 2 negatieve testen gehad de laatste gisteren. Je gaat dan denken ik wordt heus wel ongi.

maar gisteren avond voelde ik mij ineens zo zwanger ik zat met mijn gedachten maar op eenplekje en dat was de baarmoeder en zag daar zoiets als een rijstekorreltje.

de tijd daarna was ik kots misselijk en had kleine krampjes onder in mijn buik.

ik kan niet slapen door de gedachten zwanger te zijn. Ik ben om 3 uur het bed uit gegaan want bleef de hele tijd wakker liggen. Ik heb toen brood gegeten en dat is voor het eerst dat ik mijn kan herinneren dat ik vanuit bed s`nachts iets gegeten heb???
ik had gewoon erg honger.
ook ben ik vanaf s`middags elk half uur naar de wc geweest omdat mijn blaas vol voelde . dat plassen stopte pas om half twee snachts. een constant plassen gevoel.

dus dames wat gebeurd er met mij op het moment?????? wanneer zal ik weer testen????? wie herkent dit???

ik wil graag zekerheid had ik maar een klein ritsje in mijn buik . HiHi

groetjes van Bonus

Lieve Bonus,
wat een tijd van je leven is dit he.....zooooo spannend! Wat balen dat die testen negatief aangeven, maar het kan zijn dat je dus inderdaad zwanger bent, maar er nog niet genoeg HCG-hormoon in je urine ziit. Aan de andere kant weetik dat je lichaam je ook vreselijk in de maling kan nemen. Alles wat jij voelt kan waarheid zijn, zeker ook nu je gedachten ook echt afdwalen richting zwangerschap, ik had dat ook heel errug....en maar denken, tis niet waar, het kan gewoon niet, maar het was dus wel zo!
Oh meid, ik weet zo goed hoe jij je voelt. Als het je helpt, ik slaap momenteel ook niet goed, veel wakker, veel plassen enzo, ik kan ook helemaal niet lekker liggen, op mijn buik liggen is al helemaal niet prettig meer........
Meid, ik ga nog harder voor je duimen en hopen dat het echt waar is voor je!! Glitter de glitter, straal straal straal!

Lifs,
Sandra

Hai Sandra,

bedankt voor je woorden.

ik ben net naar de apptheek geweest en een test van hun gehaald. moest 5 minuten wachten op de uitslag.....Weer negatief shit................ook mekte ik net met afvegen dat er een heel klein beetje bruin op het wc papier zat??????????????? was geen bloed volgens mij.
wat is dat dan????

Ik ga zo een dagje uit met een vriendin misschien  helpt dat een beetje  om er niet telkens aan te denken.  want ik wordt hier een beetje gek van..

groetjes en tot snel
bonus

geniet in ieder geval maar van je dagje uit met je vriendin, even je zinnen verzetten! Denk maar even aan helemaal andere dingen, wie weet wat het oplevert.
Dat bruine bij het afvegen....sja het kan oud bloed zijn, maar het kan ook het begin van je ongi zijn. Om eerlijk te zijn, ik had dat vorige week ook een klein beetje en bij mijn vorige zwangerschap ook, dus het hoeft niets te zeggen. Aan de andere kant, 3 negatieve testen is ook niet echt hoopvol meer......Ik hoop dat die testen het helemaal verkeerd hebben voor je, maar we moeten realistisch blijven.
Geniet van je dagje uit en ik hoor snel van je.
Lfs,
Sandra

Hai Sandra,

nou ze zijn er hoor die rode monsters en niet zòn klein beetje ook.

dus weer niet deze keer. op naar rond 8!

balen hoor . de volgende keer ga ik er echt over denken of ik zwanger ben als de vliezen breken en de weeen begonnen zijn

nou ik ga uit en dan morgen maar weer eens door de agenda bladeren nu geen zin in.
heb dus ook al geen regelmatige cyclus meer... Misschien ben ik wel in de overgang??

nou doegi

He shit, ik had het zo gehoopt voor je.....?
Aan de andere kant, je weet nu wel weer waar je aan toe bent, zo na een paar negatieve testen, die onzekerheid is ook niets!
Op naar de volgende ronde, succes met klussen ennuh, het gaat echt wel een keer lukken meid! Ik blijf voor je duimen!!!
Lfs,
Sandra

Terug
Bovenaan