Zou je lijf je echt zo voor de gek kunnen houden?

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden..
Ben even een tijdje niet geweest. Druk druk druk..
Ik heb de laatste paar dagen zo raar gevoel en een beetje misselijk maar niet raar. Heb een paar dagen geleden mijn eisprong gehad. En ik heb echt zo iets van zou het dan echt zo zijn, maar mijn temp. is niet hoger ofzo. Dan denk ik: ik wil het graag te veel en mijn lijf houd me gewoon voor de gek.. Maar toch ga je weer twijfelen.. En dan toch denk je weer nee het zal vast wel niet zo zijn.. Ik wordt hier af en toe zo "gek" van... Het eigenlijk wat zwanger worden...
Liefs pas

Als je nog maar een paar dagen geleden je eisprong hebt gehad, dan kun je nu nog geen zwangerschapskwaaltje hebben.
Je lichaam, of eigenlijk je geest, kan je inderdaad voor de gek houden. Ik had het twee maanden geleden. Ik was overtijd, tot zelfs een week, en ik voelde me licht misselijk, was moe, gespannen borsten enz. maar was dus niet zwanger. Je geest kan van grote invloed zijn!
Maar goed, ik hoop dat je wel zwanger bent!
Succes!

hoi hoi

ik had precies hetzelfde ik twijfelde ene moment dacht ik zw te zijn had zere borsten moe moe moe beetje misselijk vele dromen ik voelde me zw. maar daarna dacht ik weer nee kan niet zo snel. continu twijfel. een paar dagen voor me nod was ik er van overtuigd zw te zijn. maar nee hoor wedrt gewoon ongi. me lichaam heeft me nog nooit zo voor de gek gehouden helaas, was ook best wel teleurgesteld ik ga nu nergens meer vanuit.

liefs linda

Ik snap wat je bedoeld. Ik denk elke keer.... Hou me niet zo voor de gek. Het is elke keer zo'n teleurstelling dan, maar toch is het nu wel iets anders, maar toch denk ik ook weer.. nee het zal wel weer niet.
Het ergste is: je hoort wel eens dat mensen het kunnen zien bij andere mensen als ze zwanger zijn in de ogen enz. Nu hoor ik al een paar dagen: Is er iets? je ziet er anders uit ben je zwanger?? Dan zeg ik maar je weet meer dan ik, maar het is wel moeilijk af en toe. Maar ja ik moet niet zuren ik ben pas in ronde 6. Maar toch was het maar zo ver.......

Terug
Bovenaan