Zou onze Tim dan toch......

Hee meiden,

Na 11 turbulente weken heeft Tim misschien toch door hoe hij moet slapen!
Ja ja, de afgelopen 2 nachten hebben we de luxe gehad van 5,5 uur achter elkaar slapen. Nou ja, ik kan het nog niet want het zit zo in mijn systeem dat ik wakker moet worden dat ik niet meer weet hoe dat moet, doorslapen.
We hebben zo zitten tobben met onze kleine man maar volgens mij heb ik nu de oplossing gevonden. Overdag mag Timmetje op zijn zij slapen (zoals de osteopaat heeft geadviseerd) maar 's nachts leggen we hem op zijn rug in een bakerzakje zodat hij niet zo om zich heen kan slaan. Het lijkt te werken. En o ja, niet te vergeten, na 4 uurtjes begint hij wel te jammeren vanwege windjes die hij moet laten. Nu laten we hem liggen en dan slaapt hij na een kwartiertje weer door.
Ooooooooh, wat een luxe, als hij dit volhoudt natuurlijk. Maar ik ben nu al trots op hem, en op mezelf ook wel een beetje, hihi......

Groetjes,
Maike

Fijn dat hij een beetje leert doorslapen. Gijs heeft t nog niet door.... Gelukkig vannacht om 12, 2 en 4 uur wakker, maar stil kunnen krijgen met een speen.
Maar hij heeft ontzettend last van poepjes laten en om 6 uur werd hij weer wakker met een giga poepbroek.

groetjes Mariska

Das zeker fijn Maikje! Nu hopen dat hj het vol gaat houden.
Wat zijn die gebroken nachten zwaar hé? En ik had het de 1e keren ook hoor, met allebei, dat je gwn snachts wakker word, omdat het tijd is om te voeden ;-)

Dus kom op Tim!! En Gijs uiteraard!!!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan