zou t dan toch?????

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, net 2x test van kruidvat met pipetje gedaan en 2x 2 strepen.
zou het dan toch gelukt zijn deze maand.
weet niet zo goed wat ik nu moet, helaas heb ik niet meer testen in huis. ga ik straks halen bij de apotheek.
wat denken jullie???? groetjes

Dag Daan,

Wat ik niet snap, is dat je nog meer testen gaat halen. Het blijft toch onwerkelijk, hoeveel positieve testen je ook hebt (tenminste, zo heb ik het ervaren). Bel gewoon eens, over enkele weken, met de vk. Zij zal je uitnodigen voor een eerste gesprek en dan gaat het treintje vanzelf rijden. Meer testen is echt niet nodig!

Succes!

Dee (ook een Daan)

LIJKT ME INDERDAAD VRIJ DUIDELIJK....JE BENT ZWANGER!!!!!!
GEFELICITEERD, EN GENIET ERVAN.
GROET, MOON

ZELF HEB IK DE CLEARBLUE DIGITALE TEST  IN HUIS, DAAR KOMT LETTERLIJK ZWANGER OF NIET ZWANGER OP TE STAAN . LIJKT ME ZO GEWELDIG OM DAT INEENS HET WOORD ZWANGER EROP TE ZIEN STAAN. HEB ME AL BEDACHT OM DAAR DAN METEEN EEN FOTO VAN TE MAKEN (IK WEET EIGENLIJK NIET OF HET WOORD EROP BLIJFT STAAN, VOLGENS MIJ NIET)  
ALS WE HET DAN M'N OUDERS EN DIE VAN M'N MAN GAAN VERTELLEN, DAN KUNNEN WE ZE DIE FOTO LATEN ZIEN ALS VERASSING, LIJKT ME ERG LEUK..
GROET, MOON

P.S. LAAT JE NOG EVEN WETEN WAT EEN EVENTUELE VOLGENDE TEST UITWIJST??

hoi meiden, nou denk dat het toch echt waar is... heb net de huisarts gebeld en vk.
omdat mijn cyclus vorige keer zo kort geweest is, kan ik 3 weken of 7 weken zwanger zijn.
het is echt heel gek, geloof het ook echt niet.
volgende week gaan wij nog op wintersport, rustig aan dus dit x.
21 maart mag ik bij de vk komen en 27 maart voor de ego.
vanavond mn vriendje blij maken. maar nu even werken.
groetjes daan

Ja Daan, je zult er  aan moeten geloven! Het is echt zo al kan het even duren voordat je het echt helemaal goed beseft....
Het wordt nu tijd dat je doorschuift naar Forum "Zwanger zijn".... Ben benieuwd naar de reactie van je vriendje...

Dikke kus,

je weet wel wie....

Terug
Bovenaan