Zou t door de hormonen komen???

Hallo Meiden,

Oh......ik zie dat er steeds meer meiden hun weg hierheen vinden!!!
Gelukkig!!!

Hier alles redelijk goed. Mijn ongi is bijna voorbij.....althans.....ik verlies nu echt de resten oudbloed. Ik denk dat dit wel de heftigste ongi van het afgelopen jaar is geweest.

Alleen wat ik merk is dat ik de laatste weken zo moe ben, en zo gevoelig......
Oh om t minste of geringste kan ik al huilen. En mijn borsten joh....als ik mijn bh uitdoe....  echt dan springen de tranen in me ogen.

Weet iemand of dit door de Clomid kan komen?????

Liefs Flower

hoi hoi

Ik weet niet of het daar door komt omdat ik dat niet slik. Maar weet dat hormonen rare dingen met je doen.. Dus het lijkt er wel op.....
Als je gewoon ongi wordt voel ik het al (buiten de teleurstelling).

We beginnen binnenkort met een icsibehandeling dat zal ook vast anders worden door al die hormonen..

groetjes rozemarijn

Hoi Flower,

Heb je nu nog last van al die dingen? Ik krijg er meestal last van zo rond de eisprong tot   ik het word. Nu moet ik zeggen dat ik verleden maand helemaal nergens last van had. Dat vond ik eigenlijk wel een beetje engig, alhoewel die moodswings ook niet alles is. Maar ja dan heb je tenminste het idee dat er iets aan de gang is.

Groetjes
patricia

Hoi,

Ik heb clomid 7 maanden lang gebruikt en had ook echt heel veel last van die sentimentele buien. en ontzettend moe. Daarbij had ik last van opvliegers. De zere borsten kwamen zo rond de eisprong.
Ik had dus behoorlijk veel last van de clomid en het was dan ook een opluchting dat ik uiteindelijk mocht beginnen met de Puregon.

Groetjes Renate

P.S. van de Puregon heb ik bijna geen last.

Terug
Bovenaan