zou t kunnen.......?

A

Anoniem

Guest
hallo dames, k ben f een tijdje niet meer erop geweest. mijn verhaal van toen was dus dat ik 9dagen overtijd was, en dat k daarna beetje lichtroze afscheiding had, ik heb 2 daagjes echt superweinig bloed gehad (t was niet echt rood), terwijl als ik meestal ong moet worden t heel erg ben. maargoed. vorige week was t dus na 2 daagjes opgehouden. en ik heb nu paar dagen toch wel  wat last van mijn onderbuik en heb erge gevoelige tepels (om t zo maar even te zeggen) en sinds vandaag is het mij toch wel erg opgevallen dat k vaak moet plassen. zou t dus kunnen.......? ik heb deze week ook nog geen tijd om zw.test te halen, k moet werken....

in die 9 dagen dat ik overtijd was heb ik wel een test gedaan, maar die gaf negatief aan. erna heb ik niet meer getest omdat ik toch dacht dat ik gewoon niet zwanger ben.

jeetje wat vervelend zeg, die onzekerheid.
Ben je net gestopt met de pil misschien? dan heeft je lichaam nl wat tijd nodig. Ik weet het niet hoor, voor hetzelfde geld ben je misschien al een poos gestopt.
Liefs Rene

het zou best kunnen dat je zwanger bent. het is missschien een innestelingsbloeding geweest.en misschien had je nog niet genoeg hormonen in je lijf om positief te testen. het is een hoop misschien maar k zou toch nog ff een test doen. ik heb dat zelf ook gehad k was maar 2 dg ongesteld en weinig bloed voornamelijk bruin. k dacht das raar maar ja k vind t niet erg k vind die duiveltjes maar niks. k slikte overrigens wel de pil maar ja.... m,n dochterje is nu 8mnd zo zie je maar weer.
dus laat t nog ff chekken dan heb je teminste zekerheid.
succes gr do25

ps. je kan altijd ff tijd maken om langs de huisarts te gaan niet waar? ff tussen de bedrijven door.
ik zou t wel maar ff doen ik had dezelfde klachten als jij.
pijn onderin de buik alsof k ongesteld moest worden pijnlijke borsten afentoe de smaak van ijzer in m,n mond.veel plassen .  k was dus wel stikke zwanger.
gr do25

heej do. ik ben gestopt met de pil. rond september vorig jaar. en je zegt dat je een ijzersmaak in je mond had.. nou je t zegt dat heb heb k ook.. heeft dat ook te maken als je zwanger bent dan??? ooh. k ben echt zzenuw8ig, als ik t zo van jou hoor.......

hoi zina
 k heb net gereageerd bij voetbalgek kon je ff niet vinden
ik heb  schijnbaar een nieuw onderwerp aangekaart. maar ik weet zeker dat ik het tijdens m,n zwangerschap ergens gelezen heb 100% zeker. ik wil je niet onnodig nog zenuwachtiger maken maar k spreek over m,n eigen ervaring en achteraf kon k die rare smaak dus ook plaatsen. en de rest van de symptomen.
suces ik  voor je!
groetjes donna , laat ff wat weten als je meer weet.

ff iets niet zo belangrijk maar k zie net dat je deze discussie over ijzersmaak zelf hebt opgezet dus heb ik je 2x een berichtje geschreven. ps ik dacht nog toen ik de eerste x reageerde  nu zeg ik n,s  wat over die ijzersmaak want je hoort er inderdaad bijna niemand over en dat vond ik zo gek juist omdat ik en m,n zusje t hadden en ik er over gelezen had.

ben n,s benieuwd als je nog een x getest hebt
spannend!!!gr donna

Terug
Bovenaan